Zřejmě nejdůležitější mladoboleslavská novinka letošního roku se představila už v květnu letošního roku, první zájemci si ale na svůj vůz ještě nějakou dobu počkají. Oficiální sériová výroba byla totiž zahájena až dnes.
Doporučujeme: Škoda Karoq debutovala ve Stockholmu. Je to vlastně zkrácený Kodiaq
Také Karoq se vyrábí v závodě v Kvasinách. Ze stejné výrobní linky už sjíždí i Superb, Superb Combi, Kodiaq nebo také dvojče v podobě Seatu Ateca. Od roku 2009 zde rovněž vznikal Yeti coby předchůdce Karoqu. Jeho produkce byla definitivně ukončena letos v červnu.
Od roku 2015 investovala Škoda do závodu v Kvasinách zhruba jedenáct miliard korun. Jeho výrobní kapacita bude v blízké budoucnosti růst, přičemž cílem je produkce čítající 295 000 automobilů ročně.
Doporučujeme: Galerie — Octavia s osmiválcem BMW a jiné škodovky se šílenými motory
Jen připomeneme, že Škoda začala přijímat první objednávky na Karoq začátkem července. Prozatím není k dispozici základní výbava Active, takže se tento model se svou cenou pod 500 tisíc korun nevejde. Kdo naopak bude připlácet úplně za všechno, ten se může dostat i přes milionovou hranici.
Také Škoda Karoq bude samozřejmě jedním z mnoha exponátů, které se veřejnosti představí na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu.