Rusko je pro Renault významný trh. Po domácí Francii se nejvíce nových Renaultů prodá právě v Rusku. Nelze se tedy divit, že pro představení nového crossoveru segmentu C zvolil Renault srpnový moskevský autosalon. Nový model se bude v Rusku i vyrábět.
Vývoj probíhal s ohledem na ruský trh. Postupně se ale tento globální model podívá i na jiné trhy. Ohledně techniky zatím nechtěl Renault nic specifikovat, takže můžeme jen hádat. Předpokládáme, že bude úzce příbuzný s modely Kadjar a Captur.
Doporučujeme: Renault Mégane R.S. umí být zábavný, ale jednoduché to mít nebude (první jízdní dojmy)
Skladba motorů pro ruský trh bude odlišná, protože v Rusku není potřeba dodržovat emisní normu Euro 6d-TEMP. Nejsou zde závazné ani evropské bezpečnostní normy na ochranu chodců či posádky. Na druhou stranu Renault se profiluje jako značka prodávající nejbezpečnější auta, takže ani ruský model nebude vyloženě ošizený.
Spíše se zákazníci dočkají jednodušších zážehových motorů bez přeplňování, které by už měly s evropskými emisními normami problém. Globální platforma nicméně umožní zástavbu prakticky jakékoli pohonné jednotky dopředu napříč. Nový crossover tak bude možné přizpůsobit také pro jiné trhy, i pro ten evropský.