Právě vychází časopis Motocykl 1+2/2018

25.01.2018
přidejte názor
Autor: Redakce
  • Představení: Kawasaki Z900RS

  • Srovnávací test: Honda CBR650F a CB650F

  • Redakční testy: BMW K 1600 B, Honda Africa Twin DCT, Husqvarna 701 Supermoto, KTM Freeride 250F, Moto Guzzi V7 III Special

  • Cestopis: Japonsko + tamní motocyklový průmysl

  • Rozhovor: Petr Pilát

Další, už 28. ročník časopisu Motocykl startujeme ve velkém stylu – dvojčíslem! Najdete v něm extra porci redakčních testů, podrobných informací o nejnovější technice, reportáže, rozhovory a spoustu dalšího zajímavého čtení.

MC_1+2_2018_TITULKA

Jednu z nejpovedenějších kombinací retro designu a moderní techniky přináší na trh Kawasaki v podobě své hlavní letošní novinky, Z900RS. Přesvědčili jsme se o tom v našem titulním článku. Ryze současné Hondy CBR650F a CB650F vypadají v tabulkovém srovnání jako jednovaječná dvojčata, ale v praxi se ukázalo, že každá nabízí jiné zážitky z jízdy. A čistokrevná klasika Moto Guzzi V7 III? To je hotový speciál na emoce!

 

MG_V7 Kawa Z900RS

KTM s modelem Freeride založila před pár lety novou kategorii na pomezí endura a trialu. Původní záměr byl vyrábět jej pouze s elektromotorem, ale čtyřtaktní dvěstěpadesátka v tomhle balení dává ještě větší smysl! Na pozici českého bestseleru se momentálně nachází Honda Africa Twin, jejíž verze s dvouspojkovou automatickou převodovkou získává čím dál větší popularitu, a my už víme proč. Své místo na trhu si naopak teprve hledá německý bagger BMW K 1600 B, který nám ukázal, že nejen americké dálnice jsou jeho domovem.

 

Africa DCT BMW bagger

Ducati letos přezbrojila na čtyřválcovou techniku, a my jsme – ještě dřív než první kusy nové Panigale V4 okusí asfalt – měli možnost vidět, jak se na výrobní lince motor s nejmenším desmo rozvodem montuje krok za krokem. Do šroubku rozebraný testovací motocykl po 50 000 ujetých kilometrech zase ukázal, co vydrží bestie KTM 1290 Super Duke R. A na kontroverzní módu osmdesátých let jsme zavzpomínali se zapadlou legendou Suzuki Katana.

 

Katana PanigaleV4

Přelom roku je časem bilancování, a tak jsme v prodejních statistikách českého trhu motorek zapátrali, jak se vloni které značce vedlo. Naši zvědové v Japonsku zároveň zjišťovali, proč motocyklové velmoci dnes šlape na paty Evropa, a s hvězdou freestyle motokrosu Petrem Pilátem jsme si popovídali o zákulisí jeho oblíbeného sportu. Nový ročník časopisu vyjíždí z tiskárny s decentně vylepšenou grafikou, ale pravidelné rubriky zůstaly na svých místech. Přejeme tedy stejně příjemné čtení jako v minulém roce!

 

Japonsko Pilat

MOTOCYKL 1+2/2018 vychází ve čtvrtek 25. ledna.

 

Foto: celá titulka k rozkliknutí

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?