Porsche Česká republika uzavírá další rekordní rok

01.02.2018
přidejte názor
Autor: Redakce
  • Prodeje v roce 2017: 54 144 vozů, meziroční nárůst o 2,3 %

  • Porsche Česká republika je nadále suverénní jedničkou mezi importéry

  • Demo e-car program na podporu elektrické mobility

  • Projekt QHERO podporuje mladé talenty v „autobranži“

Společnost Porsche Česká republika, importér automobilů značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy, pokračuje v dlouhodobém nepřetržitém růstu. I v loňském roce se jí podařilo dosáhnout historicky nejvyšších obchodních výsledků. Zákazníci v roce 2017 převzali 54 144 nových vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy. To je o 2,3 % více než v roce 2016. Nejvíce k rostoucím prodejům přispěly dlouhodobé bestsellery i nové modely, uvedené v loňském roce na český trh. Porsche Česká republika se kromě prodeje konvenčních vozidel připravuje na ofenzivu v oblasti elektrické mobility spuštěním Demo e-car programu. V závěru loňského roku byl navíc spuštěn projekt QHERO ve spolupráci s vybranými středními školami, jímž Porsche Česká republika hodlá podporovat mladé talenty se zájmem o pracovní uplatnění v automobilovém odvětví.

„Porsche Česká republika pokračuje v dlouhodobém růstu. Díky tomu jsme mohli rok 2017 uzavřít opět s rekordními výsledky, které upevňují naše postavení největšího dovozce automobilů na českém trhu,“ říká Vratislav Strašil, jednatel společnosti Porsche Česká republika. „V roce 2017 jsme dodali zákazníkům celkem 54 144 nových vozů Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy, což představuje meziroční nárůst o 2,3 %. Důvěra českých zákazníků nás mimořádně těší, ale zároveň je pro nás závazkem, abychom v našem úsilí o nejvyšší úroveň prodejních a servisních služeb a maximální spokojenost zákazníků nepolevovali.“

„V rámci skupiny Porsche Holding Salzburg si svými obchodními výsledky udržujeme pozici jedné z největších firem. V porovnání s rokem 2016 se nám loni podařilo zvýšit celkový obrat o 3,2 % z 28,5 miliardy korun na 29,5 miliardy korun,“ uvádí Franz Pommer, jednatel společnosti Porsche Česká republika. „Stále větší význam hrají v našich aktivitách servisní služby, jimiž se snažíme v České republice oslovovat tři čtvrtě milionu majitelů vozidel námi zastupovaných koncernových značek. A to velmi úspěšně, jak dokládají skvělá hodnocení v průzkumech spokojenosti zákazníků i obchodní výsledky v této oblasti. Konkrétně jsme v roce 2017 dosáhli obratu z originálních dílů 1,805 miliardy Kč a obratu z originálního příslušenství 148 milionů Kč.“

S výjimkou Audi se mohou všechny značky v portfoliu společnosti Porsche Česká republika pochlubit rekordními výsledky v roce 2017. Registrace osobních vozidel Volkswagen dosáhly v loňském roce 26 942 vozů, což představuje meziroční nárůst o 1,3 %. Registrace nových vozů Audi klesly o 29,5 % na celkových 4486 vozů. SEAT vylepšil svůj výsledek z roku 2016 o 1,7 % na 7535 vozidel. Značka Volkswagen Užitkové vozy dosáhla dvouciferného růstu a s 6072 registracemi v kategoriích N1 a M1 překonala úspěšný rok 2016 o pozoruhodných 15,8 %.

V celosvětovém měřítku přepisoval v roce 2017 historické rekordy také koncern Volkswagen, který dodal zákazníkům 10 741 500 vozidel, což představuje meziroční nárůst prodeje o 4,3 %. Z toho bylo 4 328 500 koncernových vozidel (+3,3 %) dodáno v Evropě. Volkswagen osobní vozy zaznamenal nárůst o 4,2 % na 6 230 200 vozů, Audi o 0,6 % na 1 878 100 vozů, SEAT o 14,6 % na 468 400 vozů a Volkswagen Užitkové vozy o 4,2 % na 497 900 vozidel.

Společnost Porsche Česká republika s.r.o. vstoupila do roku 2018 se 178 zaměstnanci. Prodej všech zastupovaných značek zajišťuje celkem 126 smluvních partnerů, servisem koncernových vozů je v České republice pověřeno 234 smluvních partnerů. Značky Volkswagen osobní vozy, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy jsou díky tomu zastoupeny na 99 místech naší země, přičemž celkový počet zaměstnanců dealerské organizace přesahuje 3 tisíce.

Vedle prodeje konvenčních vozidel věnovala společnost Porsche Česká republika v roce 2017 velkou pozornost rozvoji nových technologií, zejména elektromobilitě. Klíčovým projektem se stal Demo e-car program, představený v závěru loňského roku. Největší dovozce automobilů do České republiky v rámci projektu bezplatně zapůjčí celkem 50 elektromobilů Volkswagen e-Golf na dlouhodobé testování municipalitám, institucím a firmám. Během deseti měsíců mohou účastníci ujet až 15 tisíc kilometrů. Cílem je ukázat a popularizovat tento ekologický způsob mobility v očích odborné i laické veřejnosti. Kromě toho se patnáct elektromobilů e-Golf zapojilo do pilotního projektu e-carsharingu v Praze.

Koncern Volkswagen ve své Strategii TOGETHER 2025 definoval elektromobilitu spolu s digitalizací, mobilními službami, autonomním řízením a umělou inteligencí jako svoje klíčové rozvojové priority. Značka Audi představí již v letošním roce velké prémiové SUV Audi e-tron s dojezdem více než 500 km. Následovat budou další modely. Hlavní fáze ofenzivy bude zahájena v roce 2020, kdy Volkswagen postupně uvede na trh zcela nové elektromobily modelové řady I.D. Do roku 2025 bude koncern Volkswagen nabízet celkem více než 80 modelů s elektrifikovaným pohonem, z toho pět desítek bude mít pohon čistě elektrický a zbývajících 30 bude mít hybridní pohon s možností vnějšího nabíjení. V závislosti na vývoji trhu se počítá s globálním prodejem až 3 milionů koncernových elektromobilů ročně.

Další významný projekt společnosti Porsche Česká republika se věnuje oblasti vzdělávání budoucích odborníků pro automobilové odvětví. V polovině listopadu zahájili jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav Strašil a Franz Pommer v Integrované střední škole automobilní v Brně projekt QHERO, který se zaměřuje na komplexní podporu škol a studentů automobilového zaměření. Dalšími partnery v pilotní fázi projektu jsou školy v Novém Strašecí a Berouně. Porsche Česká republika zajišťuje ve spolupráci se svými servisními partnery pro všechny tři školy vzdělávací programy pro pedagogy, demo materiály a přístroje, podporu výuky experty, praxe pro studenty v servisech a motivační nástroj pro studenty v podobě aplikace QHERO s atraktivními odměnami.

„Ambicí projektu QHERO je motivovat nejlepší studenty automobilového zaměření pro práci v naší autorizované prodejní a servisní síti,“ říká Franz Pommer, jednatel společnosti Porsche Česká republika. „Zároveň chceme zatraktivnit studijní obory automobilového opravárenství, získat nové zájemce o toto studium a pomoci školám k vyšší kvalitě a efektivitě vzdělávacího procesu. Budeme proto výsledky projektu pečlivě vyhodnocovat a jsme připraveni jej rozšiřovat na další školy v České republice.“

Porsche Česká republika také pravidelně přispívá nadaci Dobrý Anděl, která se zaměřuje na pomoc dětem trpícím vážnou nemocí.

Volkswagen osobní vozy

Značka Volkswagen osobní vozy obhájila v roce 2017 pozici lídra mezi českými importéry a na český trh uvedla řadu nových modelů. Celkem 26 942 registrací nových osobních vozů Volkswagen (meziroční nárůst +1,3 %) je novým rekordem. Bestsellery Golf (7402 vozů) a Passat (4744) podpořily vysokým dvouciferným růstem modely Tiguan (2997 vozů) a Touran (2995 vozů). Pozoruhodných výsledků ve svém segmentu dosáhl také populární Sharan s 468 vozy a meziročním nárůstem o 14,7 %.

„Zájem českých zákazníků o vozy značky Volkswagen neutuchá a tomu odpovídají také rekordní výsledky za loňský rok, který byl nejúspěšnější v celé historii našeho působení na českém trhu,“ říká Jiří Jantač, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Volkswagen má díky významným novinkám, jako jsou nové modely Polo a T-Roc, které již nedávno byly nebo brzy budou uvedeny na trh, nejlepší předpoklady k tomu, aby i rok 2018 probíhal ve znamení úspěchu.“

Volkswagen v loňském roce pokračoval v modelové ofenzivě. Na český trh byla uvedena nová vlajková loď značky, model Arteon, pro nejnáročnější klientelu. Bestseller Golf prošel zásadní modernizací už na jaře a v závěru roku jej doplnil i Golf Sportsvan. Nabídku v kategorii SUV rozšířil Tiguan Allspace s možností až sedmimístného interiéru. V segmentu malých vozů stanovuje nová měřítka šestá generace modelové řady Polo, která se bude poprvé dodávat také s motorem TGI na stlačený zemní plyn.

Modelová ofenziva značky Volkswagen v letošním roce pokračuje. Hned na jeho začátku představuje zcela nový model T-Roc, který rozšíří nabídku značky Volkswagen v populárním segmentu kompaktních crossoverů. Sportovní srdce pak uspokojí nové přírůstky do legendární rodiny GTI, konkrétně modely up! GTI a Polo GTI. Léto pak bude ve znamení zcela nové generace prémiového SUV Touareg, které zaujme vrcholnou pozici v portfoliu značky Volkswagen.

Volkswagen je dlouholetým partnerem společnosti Prague International Marathon, běžecké ligy RunCzech a titulárním partnerem tradičního květnového podniku Volkswagen Maraton Praha, který patří mezi nejkrásnější maratony na světě s účastí více než 10 000 běžců z celého světa.

Od roku 2012 podporuje rovněž český florbal, a to partnerstvím s mužskou i ženskou reprezentací České republiky a Superfinále florbalu, které je vyvrcholením nejvyšších ligových soutěží.

Audi

Značka Audi zaznamenala loni na českém trhu třetí nejlepší výsledek v historii. V roce 2017 bylo v České republice registrováno celkem 4486 nových vozů Audi. V porovnání s 6361 vozy v roce 2016 to znamená meziroční pokles o 29,48 %. Nejoblíbenějšími modely Audi byly Q7 (903 vozů), A6 (695 vozů), Q3 (605 vozů), Q5 (463 vozů), A4 (418 vozů) a A5 (401 vozů).

„V loňském roce pokračoval trend rostoucí obliby vozidel kategorie SUV mezi českými zákazníky,“ říká Tomáš Velek, vedoucí divize Audi společnosti Porsche Česká republika. „Potvrzuje to modelová řada Q7, která se v loňském roce stala s velkým odstupem bestsellerem značky Audi na českém trhu. V letošním roce hodláme podpořit prodeje všech modelových řad, rozvíjet naši výjimečnou pozici v oblasti alternativních pohonů a důkladně se připravit na nadcházející ofenzivu v oblasti elektrické mobility.“

Loňský rok přinesl na český trh celou řadu novinek s logem čtyř kruhů. Hned na počátku roku 2017 přišla nová generace všestranné modelové řady Audi Q5 a elegantní modely Audi A5 a S5 v karosářských variantách Coupé, Sportback a Cabriolet. Fanoušky sportovních vozů potěšilo modernizované Audi RS 3, tentokráte nabízené v provedení Sportback i sedan, jehož pětiválec 2.5 TFSI získal již osmé vítězství v řadě pro čtyři kruhy v anketě „Mezinárodní motor roku“ ve své kategorii. Dalším sportovním vozem je Audi RS5, uvedené na trh ve stejném roce, kdy se na závodních tratích úspěšně představila odvozená verze DTM, se kterou René Rast tento šampionát vyhrál. Mimořádné zážitky ze sportovní jízdy poskytují rovněž nové modely Audi S4, Audi R8 Spyder V10 plus a limitovaná série 999 vozů Audi R8 RWS. Dokonalým ztělesněním „náskoku díky technice“ je zcela nová vlajková loď Audi A8, první sériově vyráběný vůz na světě vyvinutý pro automatizovanou jízdu úrovně 3, konkrétně jde o funkci traffic jam pilot. Nabídka modelů g-tron s pohonem na stlačený zemní plyn byla rozšířena i do modelových řad A4 Avant a A5 Sportback.

„Audi A8 zahájilo velkou ofenzívu, která bude dále pokračovat. Audi A7 už bylo odhaleno na sklonku roku, jeho prodej zahájíme v prvním čtvrtletí. Ve stejném období bude mít světovou premiéru zcela nové Audi A6. Nejprve v provedení sedan a vzápětí ho doplní i varianta Avant. Tím ale novinky zdaleka nekončí, ve druhém čtvrtletí se představí hodně očekávané sportovní SUV Audi Q8, jako další pak přijdou na řadu premiéry Audi Q3 a Audi A1. Přelomová novinka je plánovaná na léto v podobě doplnění modelové řady plně elektrickým SUV nesoucí jméno Audi e-tron. K tomu přidáme rozšíření některých modelových řad o sportovní modely S a RS, hned v prvním čtvrtletí uvedeme na český trh Audi RS4 Avant. U všech nových modelů včetně těch sportovních plánujeme v České republice dále nabízet rozšířenou záruku na 4 roky/120 000 km,“ doplňuje Tomáš Velek.

Dealerská síť Audi aktuálně prochází vizuálním a funkčním redesignem, jehož dokončení je plánované na letošní rok a cílem je být připraven na nové trendy a nástup vozů s elektrickým pohonem.

Na vozy Audi Q5 s pohonem všech kol quattro spoléhají i v letošním roce členové Audi Ski Teamu. Audi zůstává silným partnerem Svazu lyžařů České republiky a také Skiareálu Špindlerův Mlýn, kde pro letošní zimu byl vybudován Audi Race Track, kde si kterýkoliv lyžař může poměřit své schopnosti s referenčním časem české lyžařské legendy. Loňský rok byl výjimečný také historickým úspěchem dvou českých golfistů ve světovém finále největší amatérské golfové tour na světě, Audi quattro Cup, které se uskutečnilo začátkem prosince v mexickém Los Cabos. Pavel Kočica a Marek Kočica obsadili po vynikajících výkonech 4. místo v konkurenci 49 týmů z celého světa. Velmi pozitivně se rozvíjí partnerství značky Audi s Mezinárodním festivalem filmové hudby a multimédií SOUNDTRACK Poděbrady, které bude letos pokračovat třetím rokem.

SEAT

Značka SEAT potvrdila v roce 2017 svou stabilní pozici na českém trhu. SEAT loni vylepšil svůj předchozí rekordní výsledek na 7535 registrací nových vozů (+1,7 %). Na rekordním výsledku za rok 2017 se nejvíce podílely modely Leon s 3700 vozy a Ibiza s 2295 vozy. Modelu Ateca s 670 vozy zabránila ve větším úspěchu nedostatečná výrobní kapacita, kvůli níž nebylo možné uspokojit veškerou poptávku českých zákazníků po prvním SUV značky SEAT. Pořadí nejoblíbenějších modelů značky SEAT na českém trhu završuje Toledo s 436 vozy a Alhambra s 300 vozy.

„SEAT pokračoval loni v trendu předchozích let a znovu dosáhl rekordních výsledků,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „Pokračující modelovou ofenzivou se nám daří oslovovat nové skupiny zákazníků, a to zejména v dynamicky rostoucím segmentu vozů SUV, v němž jsme již zastoupeni dvěma modely, Arona a Ateca. Loni se nám také podařilo významně pokročit v modernizaci a rozšiřování naší prodejní a servisní sítě, která patří mezi zásadní pilíře budoucího rozvoje značky SEAT na českém trhu.“

Loňský rok byl u prodejců SEAT ve znamení produktové ofenzivy. Po modernizovaném modelu Leon přišla na český trh zcela nová Ibiza a na konci roku se v segmentu SUV přidal k úspěšnému modelu Ateca zcela nový crossover Arona. V polovině roku 2017 rozšířila prodejní síť společnost Auto Schwab s dealerstvím v Kladně. Pro letošní rok je plánováno dokončení modernizace zbývajících dealerství a otevření dalších nových prodejních míst. Nejvyšším oceněním pro značku SEAT bylo v roce 2017 nejlepší hodnocení v nezávislém průzkumu spokojenosti dealerů všech značek na českém trhu DSS (Dealer Satisfaction Survey). Z něho vyplývá, že SEAT má již čtyři roky v řadě nejspokojenější dealerskou síť v České republice.

Sportovního ducha značky SEAT reprezentovaly v uplynulém roce tři skvělé tváře: Petr Fulín, Barbora Špotáková a Ben Cristovao. Talentovaný český jezdec Petr Fulín vybojoval za volantem závodního vozu SEAT Leon Cup Racer prestižní titul mistra v evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC. Bára Špotáková v loňské sezoně potvrdila, že stále patří mezi světovou atletickou elitu, a svou sbírku medailí rozšířila o zlato z mistrovství světa v Londýně. SEAT přitom i nadále podporuje českou atletiku partnerstvím s Českým atletickým svazem (ČAS), včetně úspěšného projektu Atletika pro děti. Ben Cristovao se stal pro značku SEAT tváří zcela nového SUV Arona. Úspěšný zpěvák se loni blýskl také ve světě sportu vítězstvím na mistrovství Evropy v brazilském jiu-jitsu.

„SEAT bude v roce 2018 pokračovat v největší produktové ofenzivě ve své historii. V polovině letošního roku se u prodejců objeví sportovní SUV Ateca Cupra o výkonu 300 k a v závěru roku našim zákazníkům nabídneme zcela nový model velkého SUV, který završí naše portfolio v populárním segmentu vozů SUV. Průběžně však budeme modernizovat a rozšiřovat naši nabídku ve všech modelových řadách, včetně nových modelů s pohonem na stlačený zemní plyn,“ dodává Aleš Novák.

Volkswagen Užitkové vozy

Značka Volkswagen Užitkové vozy potvrdila díky dvoucifernému růstu v roce 2017 své postavení jasné jedničky na českém trhu v kategoriích M1 a N1. Loni bylo v České republice registrováno celkem 6072 nových vozidel Caddy, T6, Crafter a Amarok (kategorie M1 a N1), což je o 15,8 procenta více než v roce 2016. Pro značku Volkswagen Užitkové vozy to představuje zvýšení tržního podílu z 15,9 procenta na 16,7 procenta.

Bestsellerem značky Volkswagen Užitkové vozy na českém trhu byla i v loňském roce modelová řada T s 2724 registrovanými novými vozy a meziročním nárůstem 1,7 procenta. Rekordnímu zájmu českých zákazníků se v loňském roce těšila modelová řada Caddy. Kompaktní Caddy zaznamenal na českém trhu 2330 registrací, což představuje meziroční nárůst o 28,0 procenta. Skvělý vstup na český trh má za sebou zcela nový Crafter, nová generace vlajkové lodi značky, která obdržela od mezinárodní poroty titul Dodávka roku 2017 (Van of the Year 2017). V roce 2017 bylo v České republice registrováno 746 vozidel modelové řady Crafter, což je o 39,7 procenta více než v předchozím roce. Vysokého dvouciferného růstu (o 30,8 procenta) se loni dočkal také Amarok, který získal již podruhé prestižní mezinárodní ocenění pick-up roku 2018 (International Pickup Award 2018). Šestiválcový pick-up přispěl ke skvělým výsledkům značky Volkswagen Užitkové vozy v roce 2017 celkem 272 registracemi.

„Skvělými výsledky v roce 2017 se nám podařilo navázat na úspěchy z předchozích let,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „Rekordní prodeje zaznamenaly modely Caddy a nový Crafter. Skvěle si vedl také šestiválcový Amarok a tradičně vysoko položenou laťku posunul o další stupínek výš i náš bestseller Transporter. Po loňské úspěšné premiéře zcela nového Crafteru připravujeme i pro letošní rok několik překvapení pro naše zákazníky a také budeme pokračovat v rozšiřování nabídky v oblasti alternativních pohonů.“

Značka Volkswagen Užitkové vozy pokračovala loni již dvacátým rokem v podpoře českého běžeckého lyžování jako hlavní partner Svazu lyžařů České republiky. Kromě toho je hlavním partnerem populárního seriálu běžeckých závodů pro celou rodinu SkiTour včetně legendární Jizerské 50. Velmi úspěšně se s podporou značky Volkswagen Užitkové vozy rozvíjí také projekt Lyžování dětem, který letos vstoupil již do své třetí sezony.

V loňském roce poprvé spojila značka Volkswagen Užitkové vozy své logo s prestižním hudebním festivalem Bohemia JazzFest. Organizátoři dvanáctého ročníku Bohemia JazzFestu využívali při své náročné práci vozy Caravelle a Crafter z originální autopůjčovny Das RentAuto. Užitkové vozy Volkswagen jezdí také ve službách Nadačního fondu Petra Koukala, který rozvíjí preventivní a osvětový projekt STK pro chlapy.

Pověstnou robustnost a spolehlivost užitkových vozů Volkswagen potvrdila dvě doprovodná vozidla Volkswagen Crafter 4Motion, která se v závěru loňského roku vydala na legendární Rallye Dakar 2018 v Jižní Americe. Obě vozidla v sériovém provedení bez speciálních úprav vytvořila spolehlivé zázemí pardubickému závodnímu týmu BARTH Racing a snadno překonala téměř devět tisíc kilometrů i ty největší nástrahy nejnáročnější dálkové soutěže na světě.

 

Das WeltAuto

Rok 2017 byl pro koncernový program prodeje prověřených a kvalitních ojetých vozů mimořádně úspěšný. Zákazníci u prodejců Das WeltAuto zakoupili celkem 18 808 ojetých vozů, což představuje meziroční nárůst o 7,3 %. Průměrné stáří vozů, prodaných v síti Das WeltAuto, bylo 4,4 roky a průměrná cena 370 380 Kč. K 1. lednu byly otevřeny dvě nové pobočky, a to v Táboře, a v Praze 4, v současnosti tak má program Das WeltAuto 51 prodejních míst.

„Das WeltAuto pokračuje v úspěšném růstu díky přibližování úrovně prodeje ojetých vozů úrovni prodeje nových vozů,“ říká Martin Březina, vedoucí divize Das WeltAuto. „Požadavky českých zákazníků rostou i v oblasti prodeje ojetých vozů, a proto se do budoucna zaměříme na implementaci nových standardů s cílem zvyšovat kvalitu prodeje i standardy prodejního místa. V oblasti komunikace se zaměříme na další zvyšování povědomí o značce Das WeltAuto.“

Das WeltAuto je celosvětovým programem prodeje ojetých vozů značek Volkswagen osobní vozy, SEAT, Volkswagen Užitkové vozy a ŠKODA s centrální podporou ze strany koncernu Volkswagen. Zákazníci na českém trhu mají k dispozici široký výběr několika tisíc prověřených, kvalitních a spolehlivých ojetých vozů nejen koncernových značek. Das WeltAuto se od začátku svého působení na českém trhu zaměřuje na poskytování nadstandardních zákaznických služeb, mezi něž patří minimálně roční záruka od data prodeje na vozy ve stáří do 5 let s maximálně 150 000 ujetými kilometry a ověřeným stavem na základě podrobné technické prohlídky. Cílem je poskytovat zákazníkům zkušenosti s nákupem a prodejem ojetého vozu, které jsou plně srovnatelné s nákupem nového vozu u autorizovaných prodejců. Nabídka ojetých vozů je kdykoli dostupná na webových stránkách Das WeltAuto (www.dasweltauto.cz).
Servisní služby
Rok 2017 byl mimořádně úspěšný rovněž pro servisní služby. Celkový obrat v oblasti servisních služeb dosáhl 3,741 miliardy Kč (+9,4 %). Obrat u originálních dílů se na tomto výsledku podílel částkou 1,805 miliardy Kč (+9,4 %), zatímco v oblasti originálního příslušenství byl realizován obrat ve výši 148,2 milionů Kč (-1,5 %). Servisní partneři značek Volkswagen, Audi a SEAT meziročně zvýšili také počty prodaných hodin (1 051 632; +3,8 %) a průchodů servisem
(360 481; +10,6 %).

Průběžné průzkumy spokojenosti zákazníků dokládají profesionální úroveň servisních služeb společnosti Porsche Česká republika. Stále více zákazníků se přesvědčuje o tom, že kvalitní služby autorizovaných servisů s profesionálním zázemím a know-how se vyplácejí. Svůj podíl na tom má zavádění nových atraktivních služeb, přizpůsobování nabídky potřebám majitelů vozidel různých věkových kategorií a výhodné ceny se zárukou nejvyšší kvality. V prodejní a servisní síti společnosti Porsche Česká republika pracuje více než tři tisíce odborníků, jejichž služby mohou využívat majitelé téměř tři čtvrtě milionu osobních a užitkových vozů značek Volkswagen, Audi, SEAT a Volkswagen Užitkové vozy.

Majitele zánovních i starších vozů Volkswagen, Audi a SEAT se daří oslovovat rozmanitými akčními a sezonními nabídkami. Jejich součástí je také poskytování kompletního pneuservisu. Trendu rostoucí individualizace výbavy vozidel podle přání zákazníků vychází vstříc rozsáhlá nabídka originálního příslušenství, které splňuje nejvyšší standardy kvality, spolehlivosti, bezpečnosti a funkčnosti.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?