Opel zahajuje přípravy na zářijový autosalon ve Frankfurtu. Po již představených příbuzných modelech značek Holden a Buick přichází s rychlou verzí svého vrcholného modelu Insignia. Jmenuje se Insignia GSi a prozatím nahrazuje v nabídce model OPC. Jak se dalo předpokládat, šestiválec nemá.
Pod kapotou pracuje motor 2.0 Turbo o výkonu 191 kW (260 k) a točivém momentu 400 Nm. Standardně má vůz dvacetipalcová kola, osmistupňový automat a adaptivní podvozek FlexRide, který je oproti běžné Insignii snížený o 10 mm. Opel se chlubí tím, že ve srovnání s Insignií OPC minulé generace je model GSi o 160 kg lehčí.
Doporučujeme: Nový Opel Insignia vstoupil na český trh. Zatopit chce Škodě Superb i BMW
Opel Insignia OPC je standardně vybaven pohonem všech kol s aktivním zadním diferenciálem. Vlastně se jedná o téměř totožný systém s dvojicí lamelových spojek, které používá třeba ostrý Ford Focus RS. Ovšem v Insignii GSi nepočítejte s driftovacím režimem. Tohle má být především rychlé, ale zároveň na komfort zaměřené auto.
Insignia GSi dostane také poměrně bohatou výbavu včetně ortopedicky certifikovaných sedadel AGR, nejmodernější bezpečnostní systémy automobilky atd. Více se toho dozvíme v září ve Frankfurtu. Prozatím můžeme jen hádat, zda GSi nahrazuje OPC definitivně, nebo si Opel nechává rezervu pro něco ještě ostřejšího.
Další podrobnosti se dozvíte v tiskové zprávě: