Nová generace kompaktního hatchbacku Volkswagen Polo dostala prozatím neúplný český ceník. V rámci celoevropského uvedení na trh ale automobilka doplnila některé doposud chybějící informace o motorech a také přidala více oficiálních fotek. Na ty se samozřejmě můžete také podívat, najdete je dole pod článkem v přiložené galerii.
Aktuální ceník si můžete v rychlosti prostudovat v přiložené tabulce. Na ceny dieselů 1.6 TDI ještě čekáme.
Verze | Trendline | Comfortline | Highline | GTI | Beats |
---|---|---|---|---|---|
1.0 TSI 70 kW | - | 348 900,- | 376 900,- | - | 363 900,- |
1.0 55 kW | 292 900,- | 320 900,- | - | - | 335 900,- |
1.0 TSI CNG 66 kW | - | 398 900,- | 426 900,- | - | - |
2.0 TSI 147 kW (aut) | - | - | - | 569 900,- | - |
1.0 TSI 70 kW (aut) | - | 388 900,- | 416 900,- | - | 403 900,- |
Objednávat můžete už i ostrou verzi GTI, která dostala „velkoobjemový“ dvoulitr TSI o výkonu 147 kW (200 k), prozatím je standardně s automatem DSG. V této třídě je obvyklá spíše šestnáctistovka, Ford dokonce nasadil tříválcovou patnáctistovku ve Fiestě ST. Ale zpátky k Polu. Jak můžete vidět, základní cenovka se na našem trhu vejde do 300 000 korun, dostanete za ni základní atmosférický tříválec 1.0 MPI o výkonu 55 kW (75 k) s pětistupňovým manuálem.
Doporučujeme: Volkswagen Polo nové generace oficiálně: Větší, modernější a s dvoulitrem pro GTI
V základní výbavě Volkswagenu Polo je jen to nejnutnější, nicméně centrální zamykání, elektrická okna vpředu a klimatizaci dostanete vždycky. Atraktivněji ale vypadá prostřední výbava Comfortline, kterou můžete mít se všemi civilními motory, logicky kromě dvoulitru, který je vyhrazený pro GTI.
V ceníku také ještě chybí patnáctistovka TSI Evo, což je vlastně jediný „obyčejný“ benzinový čtyřválec. Také zatím chybí slabší provedení motoru 1.0 MPI o výkonu 48 kW (65 k), který na některých trzích již figuruje jako vstupní motorizace za „cenu od...“. Třeba v Německu takové základní Polo stojí v přepočtu skoro 340 000 korun. Je ale možné, že k nám se vozit vůbec nebude.