Letošní květnové prodeje značky Citroën vykazují rekordní číslo, 860 osobních a užitkových vozů – nejlepší prodej za posledních 9 let, a podíl na trhu přesahující 3% hranici (rekord za poslední 4 roky). Po optimistických výsledcích dubna tak Citroën v ČR potvrzuje pozitivní prodejní tendenci a hlavně stoupající oblibu u českých zákazníků.
Omlazení modelové řady osobních vozů Citroën přitahuje nové zákazníky: v květnu si pro městský vůz C3, vybavený moderními jízdními asistenty, přišlo 170 zákazníků. Letošní novinka, kompaktní SUV C3 Aircross, okouzlila 70 klientů a současná generace vozu Citroën Berlingo přidala dalších 268 prodaných vozů. V květnu představený nový Citroën C4 Cactus s novým typem tlumičů pro pohodlnou jízdu oslovil 67 zákazníků.
V užitkových vozech je dlouhodobě bestselerem Citroën Jumper, který představuje 80% prodejů užitkových vozů značky. Citroën tak potvrzuje 6. místo v žebříčku prodejů LUV.
Ředitel Citroën ČR František Neuman uvedl:
„Děkuji prodejní síti Citroën za jejich „tah na branku“ a vynikající květnový výsledek. Showroomy Citroën procházejí nyní modernizací s cílem, aby ještě více podtrhly komfortní vlastnosti našich vozů během procesu jejich výběru a prodeje. Věřím, že toto úsilí značky Citroën potenciální zákazníci ocení a že se budou příjemně cítit jak v prodejně, tak při využití servisních služeb naší značky.“