Nejsportovněji vypadající, nikoliv nejostřejší: Škoda Fabia Monte Carlo nabídne atraktivní vzhled a známé motory

15.02.2022
přidejte názor
  • Škoda představila novou generaci modelu Fabie ve sportovní výbavě Monte Carlo 

  • Opět jde o čistě designovou záležitost, motory zůstávají stejné a nedošlo ani na nějaké specifické sportovní naladění podvozku 

  • Škoda Fabia Monte Carlo přidává na vnější karoserii řadu černých doplňků. V interiéru najdete sportovní sedadla 

Automobilka Škoda oficiálně představila novou generaci modelu Fabia ve vrcholné výbavě Monte Carlo. Tohle označení se poprvé objevilo ve spojení s Fabií v roce 2011 a od té doby symbolizuje atraktivně vypadající verze s civilní technikou. Na tomto přístupu se u aktuální novinky nic nemění. Vrcholná výbava opět přinese dynamický vzhled, lehce upravený interiér a známé motory.

Škodu Fabia Monte Carlo bezpečně poznáte podle řady černých doplňků na vnější karoserii. Černý je rámeček masky chladiče, spoiler na spodní hraně předního nárazníku, boční prahy, kryty zpětných zrcátek, zadní difuzor nebo nápis Škoda na pátých dveřích. Černě lakovaná jsou rovněž litá kola dostupná ve velikosti až 18 palců.

Do interiéru dostanete v případě volby výbavy Monte Carlo červené dekorační lišty, které se objevují na palubní desce, na dveřích nebo na středovém tunelu. Na palubní desce pak najdete imitaci karbonu. Volant je tříramenný multifunkční. Dominantu interiéru představují sportovní sedadla s integrovanou opěrkou hlavy. Specifické zobrazení má i digitální přístrojový štít, který ale není součástí standardní výbavy a dodává se na přání.

Škoda už v době premiéry nové Fabie netajila, že výbava Monte Carlo přijde a hlavně že po technické stránce žádné změny nepřinese. Nastavení podvozku zůstává shodné s ostatními verzemi a stejné jsou rovněž motory. Omezená je pouze jejich dostupnost.

Výbavu Monte Carlo pořídíte s přeplňovanými tříválci a s vrcholným čtyřválcem 1.5 TSI (150 k). Ten je dostupný výhradně s automatem. Pro připomenutí, Fabia vybavená svým nejsilnějším motorem zvládne stovku za osm sekund a nejvíce se rozjede na 225 km/h. Co by za to násobně dražší Škoda Enyaq Coupé RS iV dala. Kolik přesně bude nová Škoda Fabia ve výbavě Monte Carlo stát, to automobilka zatím nezveřejnila.

Fabia Combi 1.4 TDI jako investice? Podívejte se, u kterých pěti ojetin z českého trhu nejvíce vzrostla cena
Přečtěte si také:

Fabia Combi 1.4 TDI jako investice? Podívejte se, u kterých pěti ojetin z českého trhu nejvíce vzrostla cena

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?