Není to tak dlouho, co mnichovská automobilka představila novou generaci svého ostrého kupé BMW M4. Jedním ze zájemců o nový model se stal i Ronnie Fieg, zakladatel americké módní značky KITH. Pro něj už předtím Němci upravili jeho sběratelský kousek BMW M3 generace E30. Teď se s ním rozhodli spolupracovat na přípravě nové speciální edice.
Spolupráce šla tak daleko, že BMW nechalo Fiega, aby propojil legendární logo M s názvem své společnosti. Výsledek se objevil nejen na zádi nebo ve velkém také na střeše vozu, ale i v kabině. Tam najdete nápis KITH vyražený do kůže na středovém tunelu nebo v hlavové opěrce.
Velmi se ale povedlo barevné provedení sedadel. Zatímco u originálních modelů respektuje z části barvu karoserie, tady jsou přísně sportovní sedadla vyladěná do barev loga stáje M. Světle modrá barva je nahoře, červená pak na bočnicích dole.
Z technického hlediska se na voze nic neměnilo. Vzhledem k tomu, že úprava se týká modelu Competition, může se tedy pochlubit dvojitě přeplňovaným benzinovým šestiválcem o výkonu 375 kW (510 k). Stovku zvládne za 3,9 sekundy a maximálně jede 250 nebo 290 km/h, podle nastavení omezovače.
BWM M4 Competition s úpravou KITH vznikne jen ve 150 kusech. Je zřejmé, že jde o stroj zaměřený primárně na americký trh, kde je firma známější než v Evropě. Cena auta začíná na 109 250 dolarech, tedy asi 2,5 milionech korun.