Lovebrand DoDo expanduje do Brna

přidejte názor
Autor: Redakce

Osobní asistenční a kurýrní služba DoDo v reakci na úspěch v Praze se rozrůstá i mimo hlavní město. Osobního kurýra v rámci pilotního provozu mohou využít i obyvatelé Brna, kterým zajistí jakoukoli pochůzku a dovezení jakékoli zásilky.

Chytrá kurýrní služba za rok 2018 vykázala meziroční více než 500% růst a obrat ve výši 60 milionů korun. DoDo chce zároveň dále zvyšovat počet odbavených zásilek, který v minulém roce vyrostl na čtyřnásobek a dosáhl téměř půl milionu.

V Brně spouští své služby na úrovni B2C a rozšiřuje se v segmentu B2B. Osobního kurýra si mohou Brňané objednat přes Facebook Messenger, live chat na webu služby nebo pomocí klasické SMS. V pilotním provozu budou kurýři k dispozici ve všední dny od 8 do 16 hodin.

V oblasti B2B bude DoDo v Brně nově zajišťovat logistiku pro Bageterii Boulevard, SynotTip a Aktin.cz. Dosud v Brně kurýři DoDo v rámci B2B modelu rozváželi objednávky pro řetězec KFC.

DoDo kurýři zákazníkům pomáhají řešit řadu standardních i méně obvyklých problémů – ať se jedná o dovoz občerstvení, nákup kancelářských potřeb či vyřízení reklamace zboží nebo dokoupení posledních nezbytností na dovolenou.

Od založení v roce 2016 služba DoDo neustále roste, a to i díky B2B spolupráci s partnery, kterým poskytuje servis v oblasti tzv. poslední míle. K doručení zboží ji využívají obchody jako Mall.cz, Comgate, Datart, iStyle, Urbanlux a další. Kurýři DoDo také rozvážejí fast food občerstvení společností KFC, Pizza Hut nebo Bageterie Boulevard.

Aktuálně má DoDo flotilu čítající přes 300 aut a více než 400 kurýrů. V rámci aktivní snahy o ochranu životního prostředí se společnost přihlásila k závazku čisté mobility a v jeho duchu má 95 % využívaných automobilů pohon na CNG. Zároveň zavedla pěší kurýry a cyklokurýry, kteří se mohou po centru města pohybovat mnohem efektivněji a rychleji než řidiči v autech a šetří tak životní prostředí.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?