Lotus představil novou Evoru. Model GT410 má luxusní výbavu, jakou byste asi neuhodli

přidejte názor
  • Lotus Evora GT410 o levnější provedení již existujícího modelu GT410 Sport

  • Nabízí bohatší standardní výbavu, například sportovní sedadla

  • Podvozek je komfortnější díky pozměněné charakteristice tlumičů

Pokud vám označení Evora G410 přijde povědomé, je to nejspíš proto, že Lotus podobný model již nějakou dobu na vybraných trzích nabízí. Ten se ovšem celým jménem nazývá Evora GT410 Sport a také ho pohání ho motor V6 3,5 l s výkonem 301 kW, tedy 410 koní a točivým momentem 400 Nm. Pohonná jednotka ve spojení s manuálním šestikvaltem (volitelně lze mít také automatickou převodovku) zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální rychlost činí 300 km/h.

I před veká kola (vpředu 18 a vzadu 19 palců) je nový levnější model komfortnější, jestli to o vozech Lotus lze vůbec napsat
Takhe vypadá komfort v podání Lotusu - loketní opěrky ve dveřích. Verze GT410 má také silnější zvukovou izolaci kabiny

Nově představovaný model GT410 je sice o něco pomalejší sprinter, z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,1 sekundy, ale Lotus ho na druhou stranu prezentuje jako sportovní auto na každodenní použití. Tedy jako pohodlnější. To proto, že podvozek je výrazně komfortnější a GT410 rovněž nabízí za menší peníze větší množství standardní výbavy. Například sportovní sedadla Sparco, klimatizaci, couvací kameru, infotainment s navigací, DAB rádio a konektivitu Apple CarPlay.

Svezení s  Lotusem Esprit S3 (1985): Test osobnosti
Přečtěte si také:

Svezení s Lotusem Esprit S3 (1985): Test osobnosti

Kromě výše zmiňované výbavy dostalo provedení GT410 navíc také silnější zvukovou izolaci a například i madlo dveří. Ano, i to se u Lotusu bere jako komfortní výbava.

Přestože GT410 nabízí více výbavy než rychlejší GT410 Sport, je levnější. Novinka z dílny Lotusu stojí v Německu v přepočtu 2,5 milionu korun – zhruba o 75 tisíc korun méně než model Sport.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?