Pokud vám označení Evora G410 přijde povědomé, je to nejspíš proto, že Lotus podobný model již nějakou dobu na vybraných trzích nabízí. Ten se ovšem celým jménem nazývá Evora GT410 Sport a také ho pohání ho motor V6 3,5 l s výkonem 301 kW, tedy 410 koní a točivým momentem 400 Nm. Pohonná jednotka ve spojení s manuálním šestikvaltem (volitelně lze mít také automatickou převodovku) zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Maximální rychlost činí 300 km/h.
Nově představovaný model GT410 je sice o něco pomalejší sprinter, z 0 na 100 km/h zrychlí za 4,1 sekundy, ale Lotus ho na druhou stranu prezentuje jako sportovní auto na každodenní použití. Tedy jako pohodlnější. To proto, že podvozek je výrazně komfortnější a GT410 rovněž nabízí za menší peníze větší množství standardní výbavy. Například sportovní sedadla Sparco, klimatizaci, couvací kameru, infotainment s navigací, DAB rádio a konektivitu Apple CarPlay.
Kromě výše zmiňované výbavy dostalo provedení GT410 navíc také silnější zvukovou izolaci a například i madlo dveří. Ano, i to se u Lotusu bere jako komfortní výbava.
Přestože GT410 nabízí více výbavy než rychlejší GT410 Sport, je levnější. Novinka z dílny Lotusu stojí v Německu v přepočtu 2,5 milionu korun – zhruba o 75 tisíc korun méně než model Sport.