Ačkoli se Lexus chlubí tím, že je hybridní hatchback CT 200h prodejní úspěch, poslední čísla tomu příliš neodpovídají. V roce 2016 si našel v Evropě osm tisíc zákazníků, Prius se stejnou technikou dvakrát tolik. Ani celkový počet 75 000 prodaných CT 200h v Evropě a 300 000 po celém světě nejsou závratná čísla. Prius se stejným pohonem je větší trhák.
Lexus se ale usmyslel, že místo kompletně nového modelu přišel čas na facelift. Rozhodl se ho také podpořit tím, že tento model pro jistotu úplně stáhne ze severoamerického trhu, kde se v loňském roce prodalo jen 8000 kusů CT 200h a v první polovině letošního roku jen asi tři tisíce.
Doporučujeme: BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Když hybridy sportují
Drobné změny se dotkly předních světel a diod denního svícení, což je hned důvod mluvit o agresivním a dynamickém vzezření. To ale nebude doprovázeno odpovídající dynamikou, protože atmosférická osmnáctistovka s planetovou převodovkou a elektromotorem z Priusu zůstávají.
Lexus provedl pár změn také v interiéru, především si můžete vybrat z více barev a stylů čalounění a dekorů palubní desky. Asi nejzajímavější modifikace se týká palubního zábabního systému, který dostal větší obrazovku s úhlopříčkou 10,3". Starší model měl sedmipalcovou obrazovku.
Výbava se rozšiřuje i o bezpečnostní systém Lexus Safety System +, který obsahuje přednárazový systém PCS, adaptivní radarový tempomat, hlídání opuštění jízdního pruhu s funkcí zásahu do řízení, automatická dálková světla a čtení dopravních značek.