Lamborghini přivezlo na autosalon do Los Angeles otevřený Huracán Spyder s pohonem pouze zadních kol. Většina soudobých Lamborghini a také technicky příbuzné Audi R8 se spoléhá na pohon 4x4. Zadokolka je tedy zajímavým zpestřením nabídky. Prodej bude zahájen v lednu 2017, cenu prozatím automobilka nezveřejnila.
K pohonu slouží stále stejný atmosférický desetiválec 5,2 l s vypínáním válců (protože CO2...). Na zadní nápravu posílá přes sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku výkon 426 kW (580 k) v 8000 min-1 a točivý moment 540 Nm v 6500 min-1. Tři čtvrtiny maxima točivého momentu jsou ale k dispozici už v 1000 min-1.
Doporučujeme: Test Ford Focus RS vs. Ford Mustang V8 GT — Otázka za milion
Lamborghini Huracán LP580-2 Spyder ukáže na váze 1509 kg, což není zas tak moc. Na 100 km/h akceleruje za 3,6 sekundy a nejvyšší konstrukční rychlost má hodnotu 319 km/h. Nechybí ani řízení zadní nápravy, adaptivní podvozek a možnosti nastavení několika jízdních režimů. Režim Strada na silnici, Sport pro ostřejší odezvu motoru a pak nejostřejší Corsa, který je určen na okruhy. Podle Lamborghini je nastaven tak, aby zajistil vozu přetáčivou charakteristiku. Ti, kterým by to bylo málo, si mohou elektronické asistenty úplně vypnout.
Technicky je ale jinak otevřený Huracán prakticky pořád stejný. Lamborghini uvádí, že hmotnost je rozložena mezi nápravy v poměru 40/60 ve prospěch zadní nápravy. Výrobce také slibuje lepší odezvu v řízení. Pokud jde o střechu, ta se složí za 17 sekund a lze s ní manipulovat v rychlostech do 50 km/h.