V záplavě novinek týkajících se elektromobilů zmínky o supersportech s čistě spalovacím velkoobjemovým motorem dnes už skoro zaniknou. Naštěstí se ale pořád taková auta objevují. Třeba koncem minulého roku Audi představilo model R8 s atmosférickým desetiválcem o výkonu 397 kW (540 koní). Přitom nešlo o čtyřkolku, ale o zadokolku. Teď podobné auto prezentuje také Lamborghini. Jen má podstatně vyšší výkon.
Model Huracán už figuruje na trhu poměrně dlouho. Proto není divu, že před rokem přišla poměrně modernizace. Ta kromě jiného zvedla výkon desetiválce o objemu 5,2 litru na pěkných 471 kW (640 koní) a přinesla označení EVO. Aktuálně automobilka představuje Huracán EVO také s pohonem zadních kol. Motor je samozřejmě stejný, ale má nižší výkon. Zadokolka nabídne 448 kW (610 k) a 560 Nm. Pro srovnání, starší provedení modelu Huracán ve verzi LP 580-2 bylo o třicet koní slabší.
Huracán EVO RWD zrychlí z nuly na 100 km/h za 3,3 s. Je tedy o 0,4 s pomalejší než čtyřkolka. Maximální rychlost dosahuje hodnoty 325 km/h. Lamborghini ale uvádí, že toto provedení není primárně určeno pro expresní jízdu v přímce. Nabízet má zejména tu správnou řidičskou zábavu. Za tímto účelem bylo také pozměněno naladění systému Performance Traction Control (P-TCS). Podle zvoleného jízdního režimu (Strada, Sport, Corsa) se mění míra zásahů kontroly trakce a tím i hravost Huracánu.
Ostatní novinky jsou shodné s dříve představenými verzemi modernizovaného Lamborghini Huracán. Provedení RWD pouze nese trochu jiný design přední a zadní části, aby bylo možné tuto variantu na první pohled odlišit. První zákazníci dostanou Huracán EVO RWD už na jaře. Cena bez daně je na evropském trhu 159 443 eur.