Hyundai Motor je 35. nejcennější značkou na světě podle nejnovějšího žebříčku Interbrand. Globální hodnota značky vzrostla o 11,1 % na současných 12.55 miliard dolarů. Korejská společnost se zároveň o jednu příčku polepšila i v hodnocení automobilových značek.
Hyundai Motor udržuje celosvětové prodeje na pěti milionech prodaných aut ročně a jejímu dobrému hodnocení prospělo uvedení nových modelů Creta, Sonata a Tucson. Zároveň aktivně posiluje svou filosofii značky nazvanou Modern Premium tím, že se rozhodla více odlišit své dvě identity ve značkách Hyundai a Genesis. Hyundai Motor aktuálně rozšiřuje své zaměření o modely s alternativními pohony IONIQ, dále pak také o vysoce výkonné vozy s označením Hyundai N.
Viceprezident společnosti Hyundai Motor Company Cho Wonhong k tomu řekl: "Tradiční modely vlastnictví vozů mohou během několika let zastarat, a proto se jednoduše nemůžeme omezovat jen na jeden směr. Abychom udrželi tempo růstu naší globální značky, musíme přehodnotit tradiční obchodní modely a začít se vnímat nejen jako dopravní společnost, ale jako globální poskytovatel služeb mobility. S projektem IONIQ tento model začínáme řešit a posílíme tak postavení Hyundai Motor jako jedné ze světově nejcennějších značek."
„Během uplynulého roku Hyundai opět předefinoval své možnosti a zavedením modelu IONIQ získal vedoucí postavení v budoucí mobilitě. Vyčleněním značky Genesis ujasnil identitu svých značek a navíc se stal poskytovatelem inovativní zkušenosti prostřednictvím svého Hyundai Motorstudio Digital. Těšíme se na další rok růstu značky Hyundai jako jednoho z tvůrců budoucí mobility," uvedl Mike Rocha, ředitel agentury Interbrand.