Drobný facelift kompaktního modelu Hyundai i20 pro rok 2018 se dotkl nejen detailů karoserie a interiéru, ale také motorů. Nadále zůstává pod kapotou atmosférická dvanáctistovka, která může mít výkon 55 kW (75 k) nebo 62 kW (84 k). Standardně je spojena s pětistupňovou manuální převodovkou. Diesel se v i20 už neobjeví.
Hyundai i20 modelového roku 2018 ale může mít také nový litrový tříválec s přeplňováním. Nabídne ve dvou verzích výkon 74 kW (100 k) nebo 88 kW (120 k). Ta vrcholná má šestistupňový manuál, slabší jen pětistupňový. K 74kW variantě lze ovšem objednat dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku, která do i20 přichází poprvé. Litrový tříválec s turbem je také poprvé vybaven filtrem pevných částic (OPF), což se atmosférické dvanáctistovky s nepřímým vstřikem netýká.
Doporučujeme: Nošovický Hyundai Tucson má po faceliftu. Dostal novou tvář a upravené motory
Hyundai i20 2018 dostal ještě rozšířenou bezpečnostní výbavu. Nechybí systém pro hlídání jízdního pruhu, který vedle akustického varování umí dokonce sáhnout do řízení a pomoci s korekcí. Samozřejmostí je také systém nouzového brzdění, pokud řidič nereaguje na překážku. Tyto systémy se stávají i v malých autech standardem, protože za ně Euro NCAP uděluje plusové body.
Mezi další novinky modelu Hyundai i20 2018 patří modernizovaný infotainment s rozšířenými funkcemi, systém sledování únavy řidiče a také asistent přepínání dálkových světel, což není v této třídě vozů obvyklý prvek. Hyundai se chlubí i pětiletou tovární zárukou bez omezení nájezdu.
Další podrobnosti o Hyundai i20 2018 naleznete v tiskové zprávě: