Provedení Shelby GT350 představuje v současné generaci Mustangu vrcholnou sportovní verzi, která je optimalizovaná pro jízdu na závodním okruhu. A v Evropě se – na rozdíl od standardního Mustangu – oficiálně neprodává. Nyní se ostrá verze Fordu Mustang dočkala faceliftu. Ten přináší vedle drobných kosmetických změn také upravenou aerodynamiku a další zlepšení jízdních vlastností. Motor pokračuje bez zásadních změn.
Ford Mustang Shelby GT350 se příliš nemění, ale upravená aerodynamika a nový podvozek mají zlepšit ovladatelnost
Pod kapotou zůstává atmosférický (!) osmiválec 5,2 l, který posílá dozadu 533 koní a 581 Nm. Točí 8250 otáček za minutuPod kapotou tedy zůstává atmosférický osmiválec 5,2 litru, který posílá přes šestistupňovou manuální převodovku na zadní kola výkon 392 kW (533 k) a točivý moment 581 Nm. A pak že to bez přeplňování dnes už nejde! Ostrý vysokootáčkový motor má navíc omezovač nastavený až na 8250 min-1.
Ford u verze Shelby GT350 přepracoval adaptivní podvozek a použil nové pružiny i tlumiče, odlišné je i nastavení jízdních režimů. Nový je také stabilizační systém. Michelin vyvinul speciálně pro Shelby GT350 nové pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 . Jsou na nových 19" kolech a mají rozměr masivních 295/35 R19. vpředu a 305/35 R19 vzadu.
Doporučujeme: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný rebel
Brzdy jsou stejné, takže vpředu najdeme šestipístkové třmeny Brembo a vzadu čtyřpístkové. Z nabídky dílů Ford Performance lze ale objednat speciální okruhové brzdy s vrtanými kotouči. Modifikace se dočkala také aerodynamika, nová je přední část vozu a zadní víko kufru s optimalizovaným spoilerem.
Sportovní sedačky Recaro mohou mít nově elektrické nastavení a modernizace se dočkal palubní infotainment. V nabídce přibylo také nové čalounění a barvy.
Ford připravuje také extrémní přeplňovanou variantu GT500. Už před časem prozradil, že nejnovější nositel tohoto legendárního označení bude „nejvýkonnější silniční Ford všech dob“ a že nabídne výkon přesahující 700 koní.