Fiat brzy uvede na brazilský trh kompaktní hatchback segmentu B pod názvem Fiat Argo. Nyní se na internet dostaly první fotky nového modelu v nejvyšší „sportovní“ výbavě HGT, která se od ostatních liší většími hliníkovými koly, trochu sníženým podvozkem a spoustou drobných detailů. Například lakováním některých částí karoserie v červené barvě.
Pod kapotou základních verzí Fiatu Argo budou klasické motory o objemu 1,0 a 1,3 litru z motorové řady Fiat FireFly. Přesné výkony, točivé momenty a spotřeby automobilka ještě neuvádí. Vedle manuální převodovky si mohou zákazníci k těmto motorům přiobjednat i robotizovanou poloautomatickou převodovku.
Doporučujeme: Fiat Tipo Kombi vs. Škoda Octavia a dalších 5 konkurentů: Srovnání klíčových vlastností
Další možností bude moderní osmnáctistovka E.torQ, kterou lze mít za příplatek i s automatickou převodovkou s hydrodynamickým měničem. Všechny motory, jak už je v Brazílii zvykem, mohou jezdit nejen na klasický benzín, ale také na široce dostupný ethanol.
Fiat Argo je prozatím určen jen pro jihoamerický trh, ale určitě by posloužil jako důstojný nástupce Punta i v Evropě. Aktuální třetí generace Fiatu Punto se totiž vyrábí od roku 2005 a za sebou už má dva facelifty. Ten poslední vůz prodělal v roce 2012. Na nástupce je tak nejvyšší čas.