Pokud chcete Ferrari, potřebujete hodně peněz, a to i když vám stačí ojetina. Pokud chcete nové Ferrari, potřebujete ještě mnohem více peněz. A hlavně trpělivost. Ne na všechny se hned dostane a automobilka si zákazníky vybírá. No a pokud chcete nové jedinečné Ferrari s karoserií na zakázku upravené přímo designérským centrem automobilky, musíte mít nejen naprosto nechutné množství peněz, ale především musíte být hodně vážený zákazník.
Projekt Ferrari SP38 vznikl pro jednoho takového fajnšmekra, který si nyní slavnostně na tovární testovací trati Fiorano svůj jedinečný vůz převzal. Veřejnosti se Ferrari SP38 představí na letošní soutěži krásy Concorso d'Eleganza Villa d'Este.
Doporučujeme: Ferrari ukazuje, že můžete úspěšně prodávat i bez SUV. Stačí, když máte dvanáctiválec
Ferrari SP38 používá šasi a podvozek standardního Ferrari 488 GTB, i když drobných úprav se podvozek dočkal. Sériový je i motor. Ferrari však na přání zákazníka zapracovalo na výfukovém systému, takže SP38 bude mít zřejmě trochu jiný zvuk než sériová 488 GTB.
Design zakázkové přestavby se inspiruje v ikonickém supersportu Ferrari F40, ale není jeho přesnou kopií. Přední nárazník se světly pro denní svícení si zase bere inspiraci ve Ferrari 308 GTB. Ferrari logicky neuvádí, kolik zákazník za přestavbu zaplatil. Odhad v řádu desítek milionů ale nebude zcela mimo mísu.