Ducati Streetfighter V4 potvrzen. Zatím jako prototyp na slavný závod do vrchu

přidejte názor
Autor: Redakce
  • Ducati vypustila model Streetfighter z výrobního programu před čtyřmi lety

  • Nejsilnějším nakedem v nabídce značky je teď 147koňový Monster S

  • Nový Streetfighter V4 se začne prodávat v březnu příštího roku

Přechod z dvouválcové na čtyřválcovou techniku lze v případě superbiku od Ducati směle označit za revoluci. Během téměř dvou let, které uběhly od představení Panigale V4, už jsme si však na tuto zásadní změnu stihli zvyknout. A tak přišel ten správný čas překvapit svět něčím novým. I když, Streetfighter V4 až tak nečekaným krokem ze strany boloňské firmy není. O jeho příchodu se mluví docela nahlas už nějakou dobu. Ale teď je čekání definitivně u konce.

01_Ducati_Pikes Peak International Hill Climb 2019_Streetfighter Prototype_UC74719_High Ducati hovoří o novém Streetfighteru jako o Panigale V4 pro běžné ježdění

Prototyp, nasazený do letošního 97. ročníku závodu Pikes Peak International Hill Climb, prozrazuje víceméně finální podobu sériového modelu. Veřejnosti se představí na konci června v americkém Coloradu, kde se za jeho řídítka posadí Carlin Dunne, který slavný "závod do oblak" již čtyřikrát vyhrál. Továrna je na bližší specifikace zatím skoupá, uvádí jen, že do výroby se nedostane speciální barevné provedení prototypu. Kamufláž navržená studiem Centro Stile Ducati, má údajně zvýraznit designové tvary novinky.

02_Ducati_Pikes Peak International Hill Climb 2019_Streetfighter Prototype_UC74720_High Závodu Pikes Peak se letos poprvé zúčastní i český roadracingový jezdec Kamil Holán

Předpokládat můžeme, že Streetfighter V4 bude využívat hodně podobnou techniku jako  Panigale V4 - tedy vidlicový čtyřválec Desmosedici Stradale s úhlem 90° a objemem 1103 cm3. Neoficiální zdroje hovoří o nejvyšším výkonu 200 koní, a počítat se dá i s využitím všech dostupných asistenčních systémů. Na přesnější údaje si však nejspíš počkáme až do listopadu, kdy Ducati představí své novinky pro rok 2020 na milánském veletrhu EICMA.

03_Ducati_Pikes Peak International Hill Climb 2019_Streetfighter Prototype_UC74724_High Aerodynamická křidélka se dostávají z okruhů MotoGP na veřejné komunikace
04_Ducati_Pikes Peak International Hill Climb 2019_Streetfighter Prototype_UC74725_High O pohodlném cestování ve dvou nemůže být řeč. Sedlo spolujezdce zůstane nejspíš zakryto navěky
  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?