Menší modernizace se dotkla také BMW řady 2 Coupé a Cabrio, tedy technických příbuzných BMW řady 1. Jen připomeneme, že řada 2 od BMW se dělí na dva různé modely. Jedním je BMW řady 2 Active Tourer, což je kompaktní MPV s pohonem předních kol, druhým právě kupé a kabriolet. Ty ale mají pohon kol zadních. Aspoň prozatím.
Malý facelift prakticky kopíruje všechno, co se změnilo na hatchbacku řady 1. Nová jsou světla, maska chladiče a například také vstupy vzduchu. Za příplatek lze mít přední LED mlhová světla. BMW dalo řadě 2 Coupé a Cabrio rovněž modernizovaný infotainment a rozšířenou základní výbavu.
V katalogu jsou čtyři nové designy kol a tři nové barvy. Modernizací prošly i asistenční systémy a řada 2 nyní hlídá vyjetí z pruhu a umí sama brzdit, pokud zaregistruje překážku, na kterou řidič nereaguje. Nechybí ani dotykový centrální displej, takže řidič už nemusí lovit funkce jen otočným ovladačem iDrivu.
Doporučujeme: Nové BMW M550d: 4 turba, pohon čtyř kol, 400 koní a sprint z nuly na sto za 4,4 s
Pod kapotou rovněž zůstalo všechno při starém. Základem je tříválec 1,5 l ve verzi 218i (100 kW/136 k), pokračuje se ke čtyřválci 2,0 l ve verzích 220i (135 kW/184 k) a 230 i (185 kW/252 k) a končí u šestiválce M240i (250 kW/340 k). Naftu v řadě 2 kupé a kabrio spaluje čtyřválec 2,0 l ve verzích 218d (110 kW/150 k), 220d (140 kW/190 k) a 225d (165 kW/224 k).
Zatímco u kupé lze objednat pohon všech kol xDrive k verzím M240i a 220d, kabriolet může mít čtyřkolku jen u vrcholného benzinového šestiválce. Stejně jako modernizovaná řada 1 se i řada 2 v provedení kupé a kabriolet začne prodávat v červenci.