Jeep má opět problém udržet se všemi čtyřmi koly na zemi. SUV Jeep Renegade se při prudkém brzdění staví na přední. Na problém upozornili už v roce 2015 španělští novináři z webu km77.com. Jeep tvrdil, že šlo o problém testovaného předsériového kusu, ale Španělům se podařilo to samé zopakovat s jinými vozy Renegade i později, i když zadní náprava se už nezvedala tak výrazně. Jak výrazný problém je, to se můžete přesvědčit na titulním videu.
Zdálo se, že byl problém nakonec vyřešen, ale nyní na něj znovu upozornili novináři z italského magazínu HDMotori.it, kteří podrobili Jeep Renegade nezávislému testu včetně zkoušky brzdění. Posuňte si video na čas přibližně 9:40:
Auto sice nevypadá během manévru nijak nestabilně, ale zvedání zadní nápravy do vzduchu při prudkém brzdění je přinejmenším zvláštní. Jak asi tušíte, kola, která nejsou v kontaktu z vozovkou, nebrzdí...
Podobný problém odhalili němečtí novináři v roce 2015 u nového Renaultu Espace a s nadlehčováním zadní nápravy při prudkém brzdění se potýkaly také sedany Peugeot 301 a Citroën C-Elysée. Francouzské automobilky ale vozy upravily, jakmile se na problém přišlo.
Značka Jeep, patřící do koncernu FCA Fiat-Chrysler, řešila nestabilitu při krizových manévrech docela nedávno. Nová generace SUV Jeep Grand Cherokee selhala v tzv. losím testu, kdy se vůz při prudkém vyhýbacím manévru málem převrátil: