V souladu se strategií skupiny PSA také Citroën připravuje elektrifikaci svých dodávkových vozidel. Ještě letos přijde do prodeje verze ë-Jumpy nabízející na výběr ze dvou velikostí akumulátorů umožňujících dojezd až 330 km při objemu nákladového prostoru až e 6,6 m3.
Citroën ë-Jumpy vznikl na modulární platformě PSA EMP2 umožňující použití nejen spalovacích motorů, ale i plně elektrického pohonu.
Lithio-ionové akumulátory, uložené pod podlahou, mohou být ve dvou verzích - s kapacitou 50 kWh a dojezdem 230 km (podle WLTP) nebo 75 kWh a dojezdem 330 km. V obou případech je pohání trakční elektromotor o výkonu 100 kW (136 k) poskytující točivý moment 260 N.m.
Pro prodloužení dojezdu je nejvyšší rychlost vozidel omezena na 130 km/h, nicméně jejich hlavní pracovní náplní bude provoz ve městech a jejich blízkosti.
Citroën ë-Jumpy bude, stejně jako ostatní verze současné generace, k dispozici ve třech délkách karoserie (460 cm, 495 cm a 530 cm) s objemem nákladového prostoru od 4,6 do 6,6 m3, přičemž odveze předměty s délkou až 402 cm a při šířce mezi podběhy 125 cm pojme dvě europalety. Užitečná hmotnost je 1275 kg, přičemž utáhne přívěs o hmotnosti až 1000 kg. Díky výšce karoserie 190 cm se bez problémů vejde do podzemních garáží (u nejdelší verze XL je výška 194 cm).
K nabíjení lze využít veřejné rychlodobíjecí stanice s výkonem 100 kW, kde se 80 % kapacity nabije za 30 minut u akumulátoru 50 kWh a 45 minut pro akumulátor 75 kWh. Nabíjení na 100 % s pomocí wallboxu o výkonu 11 kW trvá 4 hodiny 45 minut resp. 7 hodin 30 minut. Z běžné zásuvky na 230 V lze dosáhnout až 60 % kapacity během nočního nabíjení.
Citroën ë-Jumpy přijde do prodeje v druhé polovině letošního roku. Záruka na pohonnou jednotku a akumulátor bude osm let nebo 160 000 km. V průběhu příštího roku přijde do prodeje i skříňové ë-Berlingo s plně elektrickým pohonem.