Na autosalonu v Ženevě se představí vedle jiných automobilek také značka Chevrolet. A stánek to bude celkem zajímavý, protože se zde ukáže coby hlavní novinka Camaro upravené pro jízdu po okruzích.
Doporučujeme: Chevrolet Camaro ZL1 zvládne Nürburgring rychleji než supersporty Porsche či Koenigsegg
Chevrolet Camaro Track je zatím pouze koncept. Oproti klasickému provedení dostal dvacetipalcové disky obuté do širších pneumatik, o tři centimetry snížený a dále upravený podvozek, výkonnější brzdy Brembo a několik detailů, které ho mají na pohled odlišit od civilních variant.
Chevrolet chce konceptem naznačit, jak by mohlo vypadat Camaro určené pro víkendové dovádění na okruhu, se kterým budete moci zároveň přes týden vykonávat běžné každodenní cesty.
Doporučujeme: Chevrolet na SEMA 2016 — Camaro, Silverado nebo Chevelle po oficiálním tuningu
V Ženevě ale budou k vidění i běžné varianty šesté generace, představené v květnu minulého roku. Jen připomeneme, že aktuální vydání tohoto modelu stojí na nové platformě, je výrazně lehčí, nejúspornější v celé historii Camara a především také rychlejší než kdy dříve.
Vrcholná varianta totiž disponuje osmiválcem o objemu 6,2 litru s parametry 333 kW (453 k) a 617 Nm. Motor umí při jízdě s nízkým zatížením deaktivovat polovinu válců a podvozek pracuje se systémem Magnetic Ride Control. Kromě modelu Camaro dorazí do Ženevy také Corvette Grand Sport a Corvette Z06.