Hyundai předal organizátorům 530 vozidel, která přispějí k zajištění efektivního a bezproblémového průběhu Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku. Slavnostní předání vozidel se uskutečnilo 31. května na stadionu Lužniki v Moskvě, nedlouho před zahájením největšího sportovního turnaje na světě, a bylo také oslavou silného a dlouhodobého partnerství mezi společností Hyundai Motor a federací FIFA. Mistrovství světa ve fotbale, jež opět přitáhne pozornost fotbalových fanoušků po celém světě, bude zahájeno 14. června 2018 a 32 národních týmů na něm bude bojovat o vytouženou účast v prestižním finále, které se odehraje 15. července v Moskvě.
Doprava je jedním ze zásadních faktorů při organizaci a průběhu akce takového rozsahu. Hyundai Motor, oficiální automobilový partner FIFA, dodal flotilu 530 vozidel, včetně modelů Santa Fe, Tucson a H-1 (Starex), v nichž budou během mezinárodního turnaje přepravováni členové národních fotbalových týmů, rozhodčí, funkcionáři a delegáti. „Jsme hrdí, že můžeme být partnerem FIFA i pro Mistrovství světa ve fotbale 2018, největší mezinárodní sportovní turnaj na světě,“ řekl Minsoo Kim, viceprezident marketingové divize společnosti Hyundai Motor. „Doprava je důležitým logistickým prvkem na akci takového rozsahu. Jako oficiální automobilový partner mistrovství světa ve fotbale podporujeme organizátory turnaje v jejich snaze o zajištění bezproblémového průběhu, a to stejným způsobem, jakým pečujeme o naše zákazníky na celém světě, abychom jim zajistili maximální spokojenost s vozy značky Hyundai.“ „Hyundai Motor je naším oficiálním partnerem od roku 1999 a jsme vděčni za jeho podporu v podobě flotily kvalitních vozidel, která nám bude pomáhat při letošním mistrovství světa v Rusku,“ řekl Jean-François Pathy, ředitel marketingových služeb FIFA. „Hyundai Motor hraje důležitou roli pro úspěšný průběh našich turnajů. Jeho vozidla významně přispějí k zajišťování hladkého průběhu akce, umožní nám přepravovat hráče, novináře a funkcionáře po celou dobu trvání mistrovství světa. FIFA a Hyundai Motor sdílejí vášeň pro fotbal a my jsme připraveni zprostředkovávat nadšení z této nádherné hry fanouškům po celém světě.“
Hyundai Motor také odhalil autobusy národních týmů s týmovými slogany pro Mistrovství světa ve fotbale 2018. V rámci mezinárodní soutěže byl každý slogan vybrán ze zhruba 160 000 příspěvků od fanoušků z celého světa. Návrhy od nich obdržely více než 3,45 milionu hlasů v rámci programu „Be There With Hyundai“. Na 32 autorů vítězných sloganů čeká životní zážitek, protože budou naživo sledovat zápas svého národního týmu a v den zápasu pojedou v konvoji autobusů národního týmu. Hyundai Motor kromě poskytnutí flotily svých vozidel bude během turnaje také organizovat řadu iniciativ pro fanoušky. Hyundai bude podporovat fanoušky fotbalu po celém světě i dalšími způsoby tak, aby si užívali celý fotbalový turnaj. Například bude spolupracovat s FIFA na zajištění soutěže „FIFA World Cup™ Predictor“, v níž budou moci zájemci tipovat výsledky každého zápasu turnaje, a programu „Hyundai Goal of the Tournament“ o nejlepší gól mistrovství světa ve fotbale. Společnost také pozve do Ruska zákazníky z celého světa, kteří vyhráli vstupenky na mistrovství v rámci soutěže „Fortune Drive to Russia“, globální akce s testovacími jízdami, která se konala ve více než 50 zemích.
Po celou dobu trvání turnaje budou probíhat také vzrušující soutěže pro fanoušky, v nichž mohou získat skvělé ceny. Příkladem je soutěž „Hyundai Cheering Stadium by Fans“. Více informací o možnostech účasti naleznete na https://worldcup.hyundai.com.