Automobilka Bugatti se začíná loučit s čistě spalovacími automobily, což v jejím podání znamená ukončení výroby osmilitrového čtyřikrát přeplňovaného šestnáctiválce. Jako poslední dostane tento motor aktuálně představený model Mistral. Jde o dvoumístný roadster založený na technice Chironu. Ačkoliv kompletní technické parametry zatím nejsou známé, Bugatti má ambice vyslat na trh vůbec nejrychlejší sériově vyráběný otevřený automobil.
Po stránce designu se Mistral od Chironu velmi výrazně liší, a to nejen kvůli absenci střechy. Inspirací údajně byl model Type 57 Roadster Grand Raid ze třicátých let minulého století. Zcela nově pojatá je jak příď, tak záď s minimalistickými svítilnami uspořádanými do tvaru písmene X. Prostoru nad hlavami cestujících pak dominují masivní nasávací otvory sloužící současně jako ochranný rám. Interiér už následuje starší model Bugatti mnohem důsledněji.
O pohon se stará šestnáctiválcová strojovna, která má v tomto případě parametry 1600 koní a 1600 Nm. Hodnoty týkající se zrychlení a hlavně maximální rychlosti Bugatti zatím neprozradilo, Mistral ale bude zcela určitě dosahovat rychlosti přes 400 km/h. Možná půjde o historicky vůbec nejrychlejší otevřený automobil na trhu, nicméně společnost Hennesey nedávno představila Venom F5 Roadster a ten by měl zvládnout více než 480 km/h.
Bugatti postaví pouze 99 exemplářů, jeden každý bude začínat na částce lehce přes 120 milionů korun. Zájemci si ale na svůj vůz musí počkat až do roku 2024.
Další plány automobilky Bugatti se už nesou v duchu elektrifikace. Právě kvůli přechodu na elektrický pohon se Bugatti spojilo s chorvatskou značkou Rimac zaměřenou na nejrychlejší elektromobily na trhu. Spalovací motory sice úplně nezmizí, nadcházející modely Bugatti ovšem budou hybridy. Čistokrevný elektromobil pak přijde ještě do roku 2030.