Bugatti vystaví na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu Chiron v provedení s číslicí 42 na masce chladiče. Automobilka tak chce upozornit na nový rekord, který stanovil právě Chiron. Pro zrychlení z nuly na 400 km/h a následné zpomalení do úplného zastavení totiž vůz potřeboval pouze necelých 42 sekund.
Doporučujeme: Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Přesný čas je 41,96 s, přičemž Chiron zvládl celý manévr na trase dlouhé pouhých 3112 metrů. Samozřejmě se jedná o světový rekord v kategorii sériově vyráběných vozů. Za volant se posadil bývalý jezdec F1 Juan Pablo Montoya. Ten si jen tak mimochodem během pokusů o co nejlepší čas zlepšil s Bugatti Chiron své osobní maximum. Ve svém životě totiž dosud jel nejrychleji rychlostí 407 km/h, v Chironu se dostal na 420 km/h.
Čísla týkající se Bugatti Chiron jsou obecně bez přehánění brutální a tento zápis to opět potvrdil. Rychlosti 400 km/h vůz dosáhl za 32,6 s, následně Juan Pablo začal naplno brzdit. Chironu pomáhá aerodynamická brzda a také díky ní byla brzdná dráha dlouhá 491 m, respektive celý proces zpomalení trval 9,3 s. Plné brzdy zároveň znamenaly přetížení kolem 2 g.
Doporučujeme: Bugatti Chiron v prvních testech: Je to auto, nebo letadlo?
Na nejzajímavější rekord týkající se maximální rychlosti si Chiron ještě chvíli počká. Bugatti plánuje pokus o co nejvyšší rychlost na příští rok a Juan Pablo Montoya se už nechal slyšet, že by velmi rád byl opět u toho. Asi se není čemu divit, protože nástupce Veyronu údajně nebude mít problém s hranicí 450 km/h. Simulace dokonce naznačují, že by mohl překročit i rychlost 300 mil v hodině, tedy více než 480 km/h. Zatím se ale čeká na pneumatiky, které by takto extrémní zatížení vydržely.