Produktový šéf BMW Peter Heinrich se pro britský magazín Autocar rozpovídal na téma čím dál větších „ledvinek“. Zatímco mezi příznivci mnichovské značky tento nový designový jazyk vzbuzuje spíš rozpaky, zákazníci si nový styl údajně zamilovali a očekávají, že i další modely BMW se ponesou v podobném designovém stylu.
Adrian van Hooydonk, který za masivními „ledvinkami“ stojí, tvrdí, že kontroverzní maska chladiče vyjadřuje silný charakter, se kterým se zákazníci ztotožňují. A prodejní čísla to potvrzují. Například BMW X7, které společně s modernizovaným BMW řady 7 nový designový přístup jako první adoptovalo, je mimořádným prodejním úspěchem a je na dlouhou dobu vyprodané.
Heinrich dále uvedl, že navzdory nespokojeným hlasům z řad fanoušků značky se obřích ledvinek dočkáme i v nejbližší budoucnosti. Další modely však odmítl specifikovat
Na otázku, zda se v podobném duchu ponese také nová generace veledůležitého modelu BMW řady 5, Heinrich odpověděl diplomaticky, že přestože každý model má mít svou vlastní identitu, některé z nich budou více extrovertní a odvážnější než ostatní. Podle jeho slov nelze spojovat modely jako řadu 3, roadster Z4 nebo X6.
Šéfdesignér BMW Domagoj Dukec zároveň uvedl, že spojené „ledvinky“ masky prezentované na konceptu Vision iNext z roku 2018 na produkčním automobilu zcela určitě neuvidíme. Všechny další modely BMW řady i budou mít masku nadále dělenou, byť malé rozhodně nebudou.