BMW rozšiřuje nabídku limitovaných verzí vrcholných modelů M. Po dvoudveřovém kupé M4 CS přichází rovněž čtyřdveřový sedan BMW M3 CS. Kopíruje stejný recept na více výkonu a méně hmotnosti jako M4 CS, jen k tomu přidává trochu té praktičnosti. Oproti standardní M3 je o 49 kg lehčí.
Pod kapotou pořád pracuje přeplňovaný řadový šestiválec 3,0 l, ale ten má nyní výkon 338 kW (460 k) v 6250 min-1 a nejvyšší točivý moment 600 Nm v 4000 - 5380 min-1. Ve srovnání se standardní M3 je to posílení o 25 koní a 50 Nm. Nejenže omezovač rychlosti je standardně posunut na 280 km/h, ale M3 CS akceleruje na 100 km/h za 3,9 sekundy, běžná M3 se 7DCT potřebuje 4,1 s.
Doporučujeme: Za volantem BMW E39 M5 (1999): Splněný sen
V základu má verze M3 CS nejen upravený výfuk, ale také paket M Competition s elektronickým samosvorným diferenciálem a adaptivním podvozkem. Převodovka je výhradně dvouspojková 7CDT, s manuálem M3 CS nedostanete. Na silnici tento vůz drží díky pneumatikám Michelin Pilot Super Sport o rozměru 265/35 R19 vpředu 285/30 R20 vzadu. Ano, vzadu je o palec větší ráfek, ale to není u sportovních aut nic neobvyklého.
Oproti standardní M3 dostanete ve verzi M3 CS také nově navržený Gurneyho spoiler na víku kufru a spolu s novým předním „lízátkem“ a zadním difuzorem je vyrobený z uhlíkových vláken. Karbonová je také kapota a střecha. BMW vyrobí jen 1200 kusů a plných 550 je vyhrazeno pro severoamerický trh. Prodej začne v květnu 2018