Toyota Land Crusier přichází v novém provedení pro modelový ročník 2021. Z hlediska designu se toho mnoho nezměnilo. Auto dostalo upravené světlomety a LED brzdová světla. Novinkou je také luxusnější výbava Black Pack s černými prvky včetně ztmavené masky chladiče. Uvnitř se pak objevil modernizovaný zábavní systém s jemnější grafikou a podporou připojení chytrých telefonů pomocí Apple CarPlay a Android Auto. Japonci nabízí i druhou generaci bezpečnostních systémů Safety Sense včetně rozpoznávání chodců a adaptivního tempomatu.
Zásadnější změny se odehrály pod kapotou. Naftový čtyřválec s velkým objemem 2,8 litru prošel modernizací. Podařilo se ho vyladit na výkon 150 kW (204 k), což je o 20 kW víc než před faceliftem. Vyšší je i točivý moment, nyní má hodnotu rovných 500 Nm. Dříve to bylo o 50 Nm méně. Vůbec poprvé tak Toyota Land Cruiser zvládá akceleraci z nuly na 100 km/h pod 10 sekund, konkrétně o jednu desetinu sekundy pod. Maximum je 175 km/h.
Motor se ale chlubí i nižší spotřebou. Ta v tabulce vyšla hlavně díky tomu, že vývojáři konečně nasadili do práce systém start-stop. Aktuálně si tak má tento velký off-road říci o sedm litrů nafty na 100 km, což je o sedm desetin méně než před faceliftem. Snížily se tak i emise CO2, a to o 18 gramů na kilometr na hodnotu 192 g/km. V terénu je ale záhodno počítat s vyšší konzumací paliva.
Toyota Land Cruiser patří k vůbec nejrozšířenějším off-roadům na světě. Japonci ji prodávají ve 190 zemích světa, což je pro Toyotu největší zastoupení mezi modely. Model se přitom podobně jako Land Rover Defender nebo Jeep Wrangler chlubí dlouhou historií. Ta sahá až do roku 1951.