Škoda začíná prodávat auta po internetu

1 nový názor
Autor: Redakce
  • Škoda spouští na českém trhu online prodej

  • Objednat lze ale jen auta na operativní leasing, nikoliv do osobního či firemního vlastnictví

  • V nabídce jsou zatím modely Citigo, Fabia, Rapid, Octavia a Superb

Škoda Auto spouští „prodej“ aut po internetu na nové doméně skoda-online.cz. Proč ty uvozovky? Na novém webu lze objednat operativní leasing, nikoliv tedy pořízení auta do osobního vlastnictví. Jinak ale nová služba opravdu funguje jako takový e-shop s auty.

V nabídce zatím figurují modely Citigo, Fabia, Rapid, Octavia a Superb. SUV Karoq a Kodiaq chybějí. Zákazník si vybere model včetně motorizace a výbavy, barvu a možnosti financování. K pokračování objednávky je ale nutné mít „Škoda účet“ nebo se nejprve zaregistrovat, bez přihlášení nelze transakci dokončit. Matoucí může být, že registrační formulář a následná komunikace probíhá v angličtině. Přinejmenším tomu tak bylo, když jsme službu zkoušeli my.

Doporučujeme: Češi milují Škodovky víc než kdy dřív. Letos jich objednali už přes 100 000

K žádosti je potom nutné přiložit fotokopii dokladů totožnosti. To ale není nic neobvyklého, stejně se postupuje třeba při online uzavírání smluv s bankami nebo pojišťovnami.

Objednané auto bude následně připraveno u autorizovaného prodejce nejpozději do dvou týdnů.

Škoda vychází novou službou vstříc zejména lidem, kteří raději uzavírají transakce po internetu než v kamenných provozovnách. „Nové online prodejní nástroje vnímáme nejen jako rozšíření služeb zákazníkům, ale i jako příležitost k identifikaci a oslovení nových cílových skupin, které jsou pro další rozvoj značky klíčové,“ říká v tiskové zprávě Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto Česká republika.

Výběr a objednání konkrétního auta přes internet už nabízejí i jiní provozovatelé operativního leasingu. Příkladem je známá služba LeasePlanGo, která nabízí vozy různých značek včetně škodovek. V minulosti se nicméně opakovaně ukázalo, že když škodovka vstoupí do nového segmentu nebo se pustí do nové služby, díky svému tržnímu podílu a dosahu komunikačních kampaní „naučí“ na novinku celý trh včetně lidí, kteří by to té doby o něčem takovém neuvažovali. Příkladem byl boom segmentu malých vozů po uvedení Citigo nebo naposled právě operativní leasing.

Petr (neregistrovaný)
Já jsem s originálními díly nikdy neměl velkou zkušenost. Vždycky jsem nic nepotřeboval. Ani nikdo v mém okolí. Nikdy extra nedošlo k nějaké velké bouračce. Minulý rok se nám rozbili dveře. Auto už je starší, takže jsme se rozhodli, že si objednáme nové originální díly Škoda. Díky portálu https://www.cbdily.cz/ šlo vše hladce bez potíží.
  • Našli jste v článku chybu?