Kampaň „Skútr na den“ u prodejců značek Vespa a Piaggio

23.07.2019
přidejte názor
Autor: Redakce

Společnost Faber Moto s.r.o., výhradní dovozce jednostopých vozidel značek Aprilia, Moto Guzzi, Piaggio a Vespa do České republiky, připravila pro každého, kdo si chce usnadnit každodenní dojíždění, akci „Skútr na den“. Všichni si tak budou moct vyzkoušet výhody mobility skútrů Piaggio a Vespa v praxi. Kampaň potrvá od července do srpna u participujících dealerů, kteří mají kapacity uspokojit až tisícovku zájemců pestrou flotilou více než padesátky strojů na území České republiky. Zákazníci, kteří se svezou a rozhodnou se pro koupi, mohou využít i zajímavý bonus na příslušenství.

Skútr dokáže posunout život do nových dimenzí! Přesvědčit se o tom mohou všichni zájemci, kteří si půjčí „Skútr na den“. Atraktivní akce s tímto označením poběží po oba prázdninové měsíce u autorizovaných prodejců značek Vespa a Piaggio. Zákazníci, kteří na základě testování skútr pořídí, získají bonus v podobě poukázky na originální příslušenství v hodnotě až 5.000 Kč – ideální na pořízení přilby, rukavic či svršků. Z ceny skútru při koupi se jim také odečte symbolický poplatek za zapůjčení skútru, přičemž půlhodinová testovací jízda je zcela zdarma.

Zájemci se mohou zaregistrovat na webové stránce www.skutrnaden.cza vybrat si skútr od nejbližšího prodejce na jednodenní test. Mohou si tak například vyzkoušet, jaké praktické výhody nabízí dojíždění do práce na skútru. Jezdec na skútru snadno projede i ucpanými silnicemi a nemusí řešit problémy s parkováním v přecpaných centrech. Tím vším ušetří nejen své nervy, ale také drahocenný čas, který si pak může užít například příjemným výletem za město. K řízení většiny modelů přitom postačuje řidičské oprávnění skupiny B – tedy běžný řidičský průkaz na automobil. Není se třeba ničeho bát. „V dealerské síti máme nachystaných přes 50 demo skútrů pro vyzkoušení – nejvíce v historii. Je to kvůli tomu, aby i běžný zákazník poznal, že skútr může být alternativa pro každodenní dojíždění do práce. Cílem je, aby potenciální klient vyzkoušel jedny z nejlepších produktů na trhu s kvalitními bezpečnostními prvky a designem, který vykouzlí úsměv na tváři,“ ilustruje akci Adam Žert, Country Manager Faber Moto s.r.o. „Víme o tom své, loni nám kampaň Vespa na víkend přinesla zajímavé výsledky,“ dodává Žert.

Modely Vespa osloví všechny jezdce, kteří oceňují vytříbený styl, a to nejen v ulicích velkoměsta. Letošní novinkou je model GTS 300 s novým, nejvýkonnějším motorem, který kdy poháněl Vespu. Ten si snadno poradí i s cestováním na delší vzdálenosti. Vespa udává směr vývoje také v oblasti trvalé udržitelnosti novým modelem Elettrica s elektrickým pohonem a dojezdem až 100 kilometrů na jedno nabití akumulátorů. K letním testovacím jízdám jsou k dispozici také hospodárné a výkonné modely Primavera 125, Sprint 125 a GTS 125.

Značka Piaggio klade důraz především na praktičnost, ale také na technické inovace a moderní vzhled. Příkladem je progresivní podvozek tříkolového modelu MP3, který lze řídit s oprávněním na běžný automobil a umožňuje mimořádně komfortní a bezpečné cestování ve městě i za jeho hranicemi. Do akce „Skútr na den“ byly kromě modelu MP3 ve verzích 300 LT a 500 LT zařazeny také klasické jednostopé modely Medley 125, Beverly 300 a Beverly 350.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?