Od dodávky prvního hybridního autobusu v roce 2010 už MAN prodal 800 autobusů City Lion Hybrid. Na tento úspěch navazuje nová generace městských autobusů vybavených systémem MAN EfficientHybrid.
Dne 25. května 2010 uvedla dopravní společnost Münchner Verkehrsgesellschaft do provozu první autobus MAN s hybridním pohonem. O devět let později lze tyto čisté a účinné autobusy vidět po celé Evropě - na ulicích Madridu, Barcelony, Vídně, Varšavy, Drážďan, Norimberku, Paříže, Milána, Wolfsburgu a Lübecku.
Celkem od roku 2010 MAN prodal zákazníkům v deseti různých zemích 800 autobusů MAN Lion's City Hybrid a získal o hybridním pohonu velké množství odborných znalostí. Statistiku prodeje vedou Francie, Španělsko, Polsko, Německo a Švédsko, které dohromady tvoří více než 95 % objemu. Zákazníci na francouzském trhu investovali do téměř 300 hybridních autobusů a provozovatelé ve Španělsku koupili téměř 200 vozidel.
Mezi lednem 2018 a dubnem 2019 společnost prodala 194 nových autobusů MAN Lion's City Hybrid. Tato nová řada s výkonným systémem MAN EfficientHybrid nabízí mnoho možností. Varianta s novým vznětovým motorem D15 i plynová verze s kompletně přepracovanou řadou motorů E18 přicházejí s možností kombinace se systémem MAN EfficientHybrid. Jedná se o systém, který výrazně snižuje spotřebu paliva a emise.
Nová technologie umožňuje, aby byl autobus při zastavení na autobusových zastávkách a semaforech zcela vypnut. MAN EfficientHybrid a jeho zařízení pro ukládání energie jsou navrženy až na množství 2,6 milionu cyklů zastavení.
Základem systému je motor/generátor, který při brzdění vozidla rekuperuje mechanickou energii na elektrickou a podporuje spalovací motor zvýšením točivého momentu. Rekuperovaná energie je uložena v systému Ultracap se superkondenzátory na střeše vozidla.
Spolu se systémem MAN EfficientHybrid se v novém městském autobusu MAN Lion's City používá také inteligentní systém řízení toků energie, který řídí chod vznětového motoru i automatického start-stop systému, kontroluje úroveň nabití superkondenzátorů a reguluje pohon pomocných jednotek. Inteligentní řídicí systém znamená, že jej není nutné nastavovat pro různé trasy nebo profily řidičů.
Městský autobus MAN Lion's City se vyrábí v polském závodě ve Starachowicích. Stav objednávek dokládá zájem o tento koncept - Metropolitní doprava v Barceloně nedávno objednala 30 autobusů Lion's City s MAN EfficientHybrid, společnost Linz Linien objednala 88 vozidel MAN pro třetí největší město v Rakousku a společnost LVL Jäger z Ludwigsburgu na předměstí Stuttgartu objednala 50 městských autobusů.