Ještě před příchodem nového šéfa mladoboleslavské automobilky Thomase Schäfera na veřejnost prosákla informace, že koncern Volkswagen chystá pro Škodu velkou změnu. Má se prý stát lacinou automobilkou ve stylu Dacie. Schäfer nyní vyvíjí hodně úsilí k tomu, aby tuto interpretaci koncernových záměrů vyvrátil.
„Určitě nesměřujeme k tomu, aby se Škoda stala levnou značkou. Soustředíme se na korejské, japonské a francouzské výrobce, to jsou naši hlavní konkurenti a s nimi budeme soupeřit a společně využijeme potenciál značky. Už se těším, až v příštím roce uvedeme na trh nový model Fabia. Bude to skvělé auto, má očekávání jsou tedy velká,“ řekl Schäfer v aktuální tiskové zprávě.
Znovu tak potvrdil to, co prohlásil minulý týden při setkání se škodováckými odboráři. Tehdy navíc zdůraznil, že Mladá Boleslav je se svými auty tak dobrá, že jí někteří v koncernu dokonce i závidí. A proto možná dochází k vypouštění informací o jejím potlačení.
Schäfer pak ještě zopakoval, na co chce vsadit v blízké budoucnosti. „U našich zákazníků výborně fungují Simply Clever řešení, mimořádná prostornost, praktičnost a jedinečný design, které nabízí každý model. Vozy Škoda budou vždy dostupné – ať už cílíme na studenty, mladé rodiny nebo starší páry. Tohoto směru se budeme držet i nadále,“ dodal novopečený šéf české automobilky.
Nabídka levnějších vozů by se ale přece jen měla podle Schäfera v nejbližší době rozšířit. „Kromě současné modelové řady však vidím další možnosti růstu v dobývání nových trhů či ve větším zaměření na segment dostupných vozů, tím pádem získáme příležitost významně rozšířit zákaznické portfolio. Jsem přesvědčený o tom, že ve Škodě společně dosáhneme mnoha skvělých věcí a v tomto desetiletí automobilku posuneme na další úroveň.“