Tesla má problémy s kvalitou zpracování svých aut. Nejeden majitel si stěžuje i na sociálních sítích. To je také případ švýcarského řidiče, kterému se stala velmi nebezpečná závada při jeho cestě ze Stuttgartu do Zurichu. Při rychlosti 200 km/h mu zřejmě praskl čep na předním rameni zavěšení kol.
Muž si nejprve myslel, že hoří. Ozvala se totiž rána a za autem se začal valit dým. Mezitím se ještě vylila brzdová kapalina, která naštěstí nechytla. „V tu chvíli jsme myslel na svou rodinu. Nevěděl jsem, co se děje,“ popisuje majitel pod pseudonymem SwissTeslaDriver situaci. Autu se zablokovalo řízení, přesto byl schopen bezpečně zastavit.
Vůz se nakonec podařilo odtáhnout pomocí služby ADAC. Bizarní je, že dotčená Tesla Model S 90D měla nejeto jen 80 tisíc kilometrů. A dá se navíc předpokládat, že hlavně po kvalitních švýcarských silnicích. Celková cena za opravu se vyšplhala na 7 570 franků, tedy asi 190 tisíc korun.
Velmi zvláštní je i reakce Tesly. Auto sice mělo po záruce, která vypršela už loni v dubnu, i tak se ale zdá, že svůj komentář značka docela odbyla. Ta podle majitele vozu reagovala na problém slovy, že „jde o běžné opotřebení.“ Sumu za opravu odmítla uhradit.
Po zveřejnění případu se začali objevovat další uživatelé, kteří zaznamenali obdobné problémy. Například Němec Klaus Grambichler měl u své Tesly Model S 70D z roku 2015 zlomené přední rameno. Stalo se tak ale v nízké rychlosti a díky tomu byl ještě schopen dojet domů, i když kolo dřelo o oblouk. Další uživatelé zase navrhovali, že by měla být oprava provedena neoriginálními díly, které mají lepší kvalitu, než původní od Tesly.