Jednání o spojení koncernu Fiat Chrysler Automobiles (pod který spadají značky Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Maserati, Jeep a Ram) s Renaultem (pod nějž patří i Dacia, Alpine, Renault Samsung Motors a Lada) jsou u konce. Největší akcionář francouzského koncernu, jímž je stát, si vyžádal odklad jednání a FCA stáhlo svou nabídku na spojení. Oficiálně proto, že politické poměry ve Francii momentálně takovýto krok neumožňují. Koncern FCA zároveň ve svém prohlášení říká, že zůstává pevně přesvědčen o kvalitě navržených podmínek, které by byly ku prospěchu všem stranám.
Pokud by ke spojení došlo, vznikl by jeden z největších automobilových podniků světa s roční produkcí téměř devíti milionů vozů ročně a provozním ziskem více než 250 miliard korun. Renault by si tímto krokem otevřel dveře na severoamerický trh, FCA by naopak mohlo těžit z vývoje elektrických vozů Renaultu, který je v tomto ohledu napřed. V minulosti probíhala také jednání mezi FCA a koncernem PSA, pod nějž patří značky Citroën, Peugeot, DS a Opel-Vauxhall. I ten má s elektrifikací vozů velké zkušenosti, už nyní disponuje například novou Corsou nebo 208 na baterie, chystá také uvedení sedanu i kombi 508 ve verzích plug-in hybrid a širší použití hybridní technologie v SUV 3008 a dalších sesterských modelech Opel Grandland X, Citroën C5 Aircross a DS 7, stojících na platformě EMP2.