Bitva o nejrychlejší produkční automobil opět nabírá na obrátkách. Švédský malosériový výrobce hypersportovních automobilů Koenigsegg oznámil, že na nadcházející ženevský autosalon, který otevře své brány 3. března, přiveze ještě rychlejší verzi modelu Koenigsegg Jesko. Ten momentálně disponuje výkonem až 1176 kW (1600 koní) a stojí v přepočtu téměř sedmdesát milionů. Podle automobilového blogu Supercar Blog by se ženevský koncept měl jmenovat Mission 500, což je přímý odkaz na předpokládanou maximální rychlost.
Poté, co Bugatti jako první výrobce modelem Chiron Super Sport 300+, představeným v září loňského roku, pokořilo hranici 300 mil za hodinu (428,8 km/h), je pomyslný míček na straně Koenigseggu. A to navzdory faktu, že Koenigsegg stále drží oficiální rekord v maximální dosažené rychlosti – Agera RS v obou kolech zajela průměr 277,87 mph (445 km/h). Jediný důvod, proč Bugatti nebylo oficiálně korunováno, je ten, že stejnou rychlost nezopakovalo ve druhé jízdě.
Přestože sériové Bugatti Chiron Super Sport 300+ dle výrobce zvládne „pouze“ 273 mph (440 km/h), magazín TopGear přinesl informaci o tom, že majitelé si mohou objednat odblokování omezovače a nejvyšší rychlost si vyzkoušet na testovacím oválu Volkswagen Group Ehra-Lessien, kde Andy Wallace z Super Sportu 300+ vyždímal 304,77 mph (488,2 km/h).
Koenigsegg už při odhalení modelu Jesko v Ženevě 2019 nenápadně zmínil, že je schopen prolomit hranici 300 mph. Než se k tomu ovšem Švédové dostali, Bugatti jim takzvaně vypálilo rybník. Gratulace a uznání dosažené rychlosti lze považovat nejspíš pouze za chvilkové ticho po pěšině, protože, jak píše Supercar Blog, Jesko Mission 500 má za úkol pokořit hranici 500 km/h (310,6 mph).