Galerie: 10 nejlepších motorů podle Američanů? Ani jeden není z Německa

20.12.2017
22 nových názorů
Autor: Redakce Autobible

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

[su_label type="info"]TIP[/su_label] Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

  • Magazín Wards Auto zveřejnil další ročník svého ostře sledovaného žebříčku nejlepších motorů na trhu

  • Letos se mezi desítku nejlepších motorů neprobojoval ani jeden od německých automobilek

  • Mezi vítězi je elektromobil, vůz na palivové články a dva hybridy

  • Nechybí ovšem ani klasický atmosférický osmiválec, vrátil se po roce

Magazín Wards Auto opět sestavil žebříček nejlepších motorů roku. Tentokrát se mezi desítku nejlepších nedostal ani jeden agregát od zavedených německých automobilek, i když ve finále skončily motory Audi S4, Audi RS3, BMW 530e nebo BMW X3. Proti německým automobilkám musí mít u Wards Auto averzi, když je letos nezařadili ani mezi desítku nejlepších interiérů. Podle Wards se letos prosadily hlavně velkosériové motorizace a moderní technika dostupná v obyčejných autech.

Doporučujeme: Octavia s osmiválcem BMW a jiné škodovky se šílenými motory

Seznam deseti nejlepších motorů podle Wards Auto najdete v přiložené galerii, kde uvádíme vítězný model a základní charakteristiku zvolené motorizace. Je určitě dobré připomenout, že anketa je poplatná severoamerickým reáliím. Mnohé ze zastoupených modelů nicméně známe i z našich silnic.

Kritéria pro anketu jsou taková, že vůz musí být vyráběný sériově, prodávaný na trhu v USA a musí stát v základu maximálně 63 000 dolarů (1,3 mil. Kč). Cílem je hodnotit především vozy a motory dostupné široké veřejnosti.

Anastasius (neregistrovaný)
Chťel bych se zeptat na nový qashqai 1.6 gdi Je to dobrý motor?
Ivan Rajman (neregistrovaný)
Nechte těch žabomyších válek, které nemají se skutečnou technikou nic společného. Vaše řeči jsou jen šovinistické bláboly, které jsou omlouvány vlastenectvím, přičemž podstata problému je dána nedostatkem individuality a tíhnutím ke stádu. Vlastenci byli, jsou a budou pravou příčinou všech minulých i budoucích světových válek. Jaký je rozdíl mezi vyvolenými národy Židů a Angličanů, mezi německými uebermenschi, americkými předáky razícími heslo America first, mlčícími Číňany a ruskými zamindrákovanými burany? Podle mého názoru, žádný. Jenom nikdo z nich nebral a někteří z nich dodnes neberou na vědomí, že všechno platí dočasu. Kde jsou staří Egypťané, staří Řekové, staří Římané, Mongolové, Osmani atd., atd.? V ...... Německá auta nejsou o nic horší, ani lepší než japonská, americká, francouzská, italská, korejská, anglická, švédská a další a faktem je, že nemožné škodovky se staly po sloučení s VW také světové. Ten pán, který v předcházející diskusi vyjádřil názor, že Češi činí za své neúspěchy zodpovědnými všechny jiné než sebe, má nejspíš svatou pravdu. Když čtu názory diskutérů na všelijakých stránkách, mohu svatosvatě jako Čech prohlásit, že největší parchanti jsou Němci, Američané , Rusové, Cikáni, Židé, Slováci, Maďaři , Poláci, Rakušáci, muslimové, Francouzi, negři, Řekové, Taliáni, Rumuni, Palestinci, Turci, Iránci, Afgánci, Pákistánci, atd., atd. Musím přiznat, že jsem zatím neslyšel v Česku nadávat Lichtenštejncům, Islanďanům a Pigmejům a myslím, že se málo nadává i Britům a nikdy jsem nepřišel na to, proč hodně Čechů nadává Anglánům kvůli zradě v osmatřicátém, když Masarykové, Kramářové, Grégři a před nimi Kollárové, Čelakovští a další a další panslavisté a příznivci Ruska, jakými byl Beneš, mladý Masaryk, Gottwald a jim podobní projevovali již v historických dobách tak hlubokou náklonnost Rusku a Sovětskému svazu, že nebylo možné, než je nakonec vyslyšet a přenechat je v souladu s jejich vroucným vlasteneckým a panslavistickým přáním jejich vytouženému osudu.
Kujos (neregistrovaný)
Nechapu co vsichni pisete,ale auto do roku 2000 super ja takoveam a seru na nove smradlave auta ono to nekouri ale zato ty splodiny vypousti hrozne!!!Neco otom nastudujte a pak to reste!!!
Láda (neregistrovaný)
Pánové melete blbosti pár desítek aut jsem měl ale už nikdy USA,FRANCOUZ a nic z východu.
mechanik (neregistrovaný)
Asi protože správnej motor začíná u pěti litrů obsahu. A to už skoro žádnej motor z německa nemá. Když už je v něčem dvoulitr tak to si evropan myslí že má supersport.
Mediak (neregistrovaný)
Já bych koupi Renaulta, ten vydrží, Master 2.3Dci najede milion bez problému i s Fapem jak to? Nehnije, nekouří, náklady na servis rozumné...mám transport a 6 masterů, vím co říkám. Dříve Crafter, katastrofa a děs, Fiat ještě tak tak, jen občas svítíla porucha dagnostiky....Pokud nic v Renaultu nepos..u, tak zatím dobrý.
Martin L. (neregistrovaný)
Ochtl skvělí koment : " nj to jenom hloupí čecháčči uchcávají blahem z předražených německých škodovek, složených českými montroky a prodávány za přemrštěnou cenu,čech je hloupý člověk a nechá se opíjet rohlíkem do nekonečna " ... SOUHLAS ;)
883ccm (neregistrovaný)
No, trošku Ti to hapruje v tom, že Američani do Německa auta téměř nevyváží (pokud nepočítám Ford, který tam ale přímo vyrábí), kdežto Němci do U.S. se tlačí jak Hitler do Ruska. Takže Američanům je to v Německu u zádele, ale Skopčáci, tedy hlavně Hitlerwagen by rád v USA bodoval :-)
Josef (neregistrovaný)
Možná ty německé motory nechtějí proto, že podvodníky vyřadili. Německé automobilky jsou jeden velký podvod. Nejlepší jsou na testech, v provozu zaplatíte auto 2x, u BMW 4x.Americká auta jsou zaostalá, ale fungují, obvykle. Co platilo o německých autech před 10 lety, není už vůbec pravda. Nejen o autech, ale ani o jiných výrobcích. 99% německé výroby se nevyrábí v Německu, ani Miele, ani Mercedes, tedy vyrábí z dílů z Číny. Mám mnoho německých výroblů vč. 3 aut a jde to s nimi pěkně skopce. Nekupujte nové, 10 let staré je kvalitnější než nové.
Karel (neregistrovaný)
Tak, tak. Čo bolo, to bolo. Mám od poloviny 80. let minulého elektrický holicí strojek BRAUN a šlape dodnes. Pouze výměna planžety, ale za to můžou moje tvrdé vousy. To je prostě poctivé německé "železo", značka - bez čínských součástek a jiných "ojebů" ...
Balda (neregistrovaný)
Chystám se koupit 10 let starý Mercedes ML 320 CDI s perfektním servisováním a nájezdem cca 150 tis km,mysléte tredy,že to není blbost? Děkuji za reakci.
mehanik (neregistrovaný)
Kdo by si taky v júesej kůpil 1.2 haťapku třiválec,kde kat ničí motor už od novoty,bo je to konstrukční vada už z výroby.
Stefan (neregistrovaný)
Evropské auto ještě nemusí být předražená Škodovka. Japonské značky prodávané v EU jsou vesměs také evropská výroba. Ale nějak jich tu moc neprodají. Krom SUV.
ochtl (neregistrovaný)
nj to jenom hloupí čecháčči uchcávají blahem z předražených německých škodovek, složených českými montroky a prodávány za přemrštěnou cenu,čech je hloupý člověk a nechá se opíjet rohlíkem do nekonečna :)
Ben (neregistrovaný)
Ani jeden motor z Německa. Tak to je síla, nejlepší auta na světě, DAS auta nejsou na prvních příčkách? To bude asi tím, že jinde nechtějí kouřící motory, praskající rozvody a žrouty oleje.
Stefan (neregistrovaný)
A co takhle 3.0 benzín od BMW? Tomu nepraskají rozvody, ani nežere olej, ani nekouří. Ale to je jedno. U nás by se americký motor také neumístil. Každý k svému.
Josef (neregistrovaný)
Doporučuji koupit nějaký nový vůz z Německa a po uplynutí záruky o tom psát. Je to doslova nabité součástkami, co se na 150 tis km rozbijí a pak plať.
qwert (neregistrovaný)
No jistě. To určitě bude tím. Proto v této anketě v loni bodoval Ecoboost 2.3 (z focusu RS), který má 100% změtkovitost a automobilka tento týden přiznala, že je asi bude muset všechny vyměnit. Nebo v aktuální anketě 1.6 diesel EcoTec z Chevroletu.... Ta hrůza se v evropě prodává v Opelu. Na silnici to vypouští hromady NOx, zvukový projev hrozný..... Jo amící mají fakt "skvělý" vkus.
  • Našli jste v článku chybu?