Modelové portfolio automobilky Bugatti vždy bylo předmětem spekulací, domněnek a přání. Od doby představení Veyronu se netrpělivě očekává, zda francouzská značka rozšíří modelovou řadu o jeden či dva další modely. Několikrát to už vypadalo nadějně, ale vždy z toho sešlo, což ostatně dokazuje například koncept Galibier z roku 2009.
U Bugatti však vznikly také další studie zamýšlených automobilů. Ty však na rozdíl od Galibieru až doteď zůstávaly pečlivě uzamčeny pod zámkem. Nyní vedení konečně uvolnilo embargo a do světa vypustilo sérii fotografií tří úchvatných koncepčních automobilů.
Prvním je koncept červeného speedsteru Bugatti Veyron Barchetta z roku 2008, který navrhl Achim Anscheidt a jehož základem se stalo Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse. Některé designové finesy, jako například tvar předních světlometů, automobilka použila u limitované edice Chironu s názvem Bugatti Divo. Barchetta se do výroby nedostala nejspíše kvůli hospodářské recesi v roce 2008 a také proto, že nejužší vedení Bugatti toho času nechtělo následovat stejný byznys model jako sesterské Lamborghini.
Druhou utajovanou studií je moderní interpretace legendárního modelu Type 57 Atlantic z roku 1936, kterou si Bugatti přichystalo na přehlídku Pebble Beach v roce 2015. Bugatti Atlantic Concept mělo být dokonce třetím modelem v nabídce, přičemž pohon měl zajišťovat dvakrát přeplňovaný motor V8. Vývoj tohoto kupé zabral 18 měsíců a vývojáři u něj z čísti použili techniku elektromobilu Porsche Taycan. Měl vzniknout ve dvou karosářských provedení – Coupé a Roadster.
Posledním konceptem, který jsme doposud neměli příležitost spatřit, je Bugatti W16 Coupe „Rembrandt“. Luxusní GT se stejným motorem W16, pouze umístěným vpředu, se mělo stát vrcholem nabídky Bugatti s cenovkou přesahující 450 milionů korun.
Více fotografií všech tří konceptů si můžete prohlédnout v přiložené galerii.