BMW představilo nový vrchol pro model M3 už v listopadu minulého roku. Tehdejší premiéru ovšem automobilka doprovodila celkem skromnou galerií, což napravuje až teď. Nutno podotknout, že to novému BMW M3 CS vážně sluší.
BMW M3 CS vychází z verze vybavené paketem M Competition. To znamená přítomnost elektronicky řízeného zadního diferenciálu a adaptivní podvozek. Motor je navíc posílen na 388 kW (460 k) a oproti standardní verzi došlo ke snížení hmotnosti zhruba o 10 kg především díky většímu použití dílů vyrobených z karbonem vyztuženého plastu. Z tohoto materiálu je vyrobena kapota nebo střecha.
Doporučujeme: BMW M3 CS sází na osvědčený recept, tedy více koní a méně kilogramů
Zájemci si nové BMW M3 CS mohou pořídit výhradně s automatickou převodovkou. Sprint z nuly na 100 km/h proběhne za 3,9 s, tedy o dvě desetiny rychleji oproti klasické M3, a nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 280 km/h. Součástí výbavy je také upravená aerodynamika a sem tam se objevující písmenka CS jak na karoserii, tak v interiéru.
Bohužel pro evropský trh je M3 CS v podstatě rozloučení s tímto sportovním sedanem. Kvůli novým emisním limitům se bude tento model vyrábět do konce června. Poté zájemci dostanou k dispozici už jen kupé M4.