Pozornost k třínápravovým off-roadům přitáhl Mercedes, když svým zákazníkům před časem nabídl omezenou sérii třídy G s pohonem 6x6. Movití zájemci vzali tento speciál útokem. Od té doby se postupně objevují další a další podobné přestavby založené například i na Land Roveru Defender. Jedna z těch nejnovějších vychází pro změnu z Jeepu Wrangler.
Původ tohoto stroje hledejme v Číně, konkrétně u společnosti G. Patton. Ta vzala Wrangler, uřízla ho za C-sloupkem, přidala korbu pro pick-up a tu následně doplnila o pevnou nástavbu. Další designové úpravy nejsou nijak radikální. Zřejmě tou největší je jiná maska chladiče.
Šestikolový Wrangler stojí na sedmnáctipalcových kolech obutých do terénních pneumatik o velikosti 35 palců. Pohon má na starost šestiválec Pentastar 3,6 l, osazený kompresorem. Celkový výkon motoru se nám bohužel dohledat nepodařilo.
Zatím není jisté, zda se toto monstrum skutečně bude vyrábět, ale i kdyby se tak stalo, půjde téměř jistě o automobil určený výhradně čínskému trhu.