Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Jaký byl půlrok ve společnosti benzinového tříválce?

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

TIP Galerii otevřete klepnutím na první obrázek

+

  • Mnoho chytrých a praktických detailů 
  • Překvapivě velký a dobře využitelný zavazadelník
  • Na konfiguraci motoru snadno zapomenete 
  • Dynamika rozhodně neschází 
  • Výborně fungující hlasové ovládání 
  • Možnost využít přístup k některým funkcím přes mobilní telefon 
  • Rozumná spotřeba

  • Velmi úzký interiér (vynikne zejména při srovnání s novou Ibizou)
  • Některé detaily působí lacině 
  • Tak trochu „dieselový“ charakter motoru 
  • Dvakrát prasklé čelní sklo způsobené kamínkem a tekoucí chladič, jehož příčinou byl opět kamínek, nebudí dojem nezničitelnosti

Dalším automobilem, který prošel dlouhodobým testem, byla Škoda Fabia Combi s motorem 1.0 TSI ve vrcholné specifikaci disponující výkonem 81 kW (110 k). Jen málokteré auto je na českém trhu takovým evergreenem jako právě Fabia, takže vám blíže tento vůz zajisté nemusíme představovat. Než se pustíte do čtení, je dobré vědět, že jsme testovali exemplář vyrobený v říjnu minulého roku ještě před aktuálním faceliftem. Ten však mnoho změn nepřinesl, takže i o nejnovější Fabii bude platit totéž co o té, která nám půl roku parkovala v redakci.

Fabia rozhodně není auto, které by hrálo na emoce a za kterým byste se otočili. Náš exemplář ale pozornost přitáhnout dokázal. Důvodem byla efektní kombinace výrazné modré (metalíza Modrá Race) a litých bílých disků o velikosti 16″ (příplatek za 7500 Kč pro výbavu Style). Několikrát jsem se setkal s dotazem, zda jde o nějakou sportovní verzi. Dobře to ukazuje na široké možnosti individualizace modelu. Bílá kola ale mají samozřejmě své nevýhody. Je na nich vidět sebemenší špína, takže se zejména ta přední kvůli prachu od brzd snadno přebarví na světle šedou.

Skoda Fabia Combi 10 TSI-10
I vcelku obyčejné a na našich silnicích naprosto běžné auto jako Škoda Fabia může přitáhnout pozornost. Stačí k tomu vhodná specifikace, jako třeba kombinace modré metalízy a bílých litých kol

Během šestiměsíčního testování jsme s Fabií vyzkoušeli všemožné věci, na klasické hodnocení prostoru ale dosud nedošlo. To napravíme až teď. Zde je naše tradiční tabulka s naměřenými hodnotami.

Rozměry interiéru (cm) Škoda Fabia Combi
PRVNÍ ŘADA SEDADEL
Šířka v úrovni loktů 141
Prostor pro hlavu min. 95
Prostor pro hlavu max. 103
Délka sedáku 51
Délka opěradla 63
Rozsah podélného seřízení sedadla řidiče 26
Rozsah výškového seřízení sedadla řidiče 8
DRUHÁ ŘADA SEDADEL
Šířka v úrovni loktů 139
Prostor pro hlavu 99
Délka sedáku 43
Délka opěradla 63
Prostor pro nohy min. 13
Prostor pro nohy max. 39
Šířka prostředního sedáku 22
Prostor pro nohy za 190cm řidičem 13
Zavazadlový prostor
Délka ložné plochy 91
Šířka min./max. 96/147
Výška po roletu 60
Šířka vstupního otvoru 103
Výška vstupního otvoru 90
Výška otevření 5. dveří 192
Výška nakládací hrany 61
Maximální délka nákladu 196

Přestože je Fabia primárně malý městský vůz, je jasné (a ve svém okolí několik takových případů znám), že pro mnohé půjde o náhradu za rodinný automobil. Kombi tuhle roli zvládne celkem dobře, protože má překvapivě velký zavazadelník (530 l). Jakmile ovšem děti vyrostou, začnete se čím dál častěji setkávat se stížnostmi, protože v podélném směru ve druhé řadě panuje vyložená prostorová nouze. Úzký interiér je pak všeobecně známá vlastnost tohoto modelu.

Doporučujeme: Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlouhodobém testu — Byly to příjemné měsíce

Naše Fabia dostala kromě jiného také paket Simply Clever (2000 Kč), jehož součástí je síťový program do zavazadelníku a chytré drobnosti do interiéru. Síťový program strávil celý půl rok v jedné z bočních kapes, protože v mém režimu používání využití nenašel. Nicméně třeba ohebná plastová přepážka, kterou zacvaknete do pravého boku zavazadelníku, se jako praktická ukázala. Je ideální pro odložení například nákupu ve chvílích, kdy zrovna nemáte tašku. Výborně se do ní ukládají také lahve s vínem. Pro tašky samotné jsou na bocích připraveny masivně působící háky. Naopak podlaha v provedení „překližka s kobercem“ je jednou z věcí, která nepůsobí nerozbitným dojmem.

Skoda Fabia 10 TSI-30 Skoda Fabia 10 TSI-29 Skoda Fabia 10 TSI-28 Skoda Fabia 10 TSI-27

Tím se dostáváme k jedné výtce. Boční panely dveří jsou vyrobeny z jednoho kusu plastu. Ani kousíček čalounění. S výjimkou tvrdé loketní opěrky. V našem případě dojem vylepšovalo světle béžové provedení, i tak ale Fabia nepůsobí příliš robustně. Kromě plastu za to může také skutečnost, že jsou dveře na dnešní dobu docela tenké.

Co do ergonomie je ale Fabia typicky koncernové auto. Žádné výstřelky, vše je tam, kde to má být. A navíc tu máme ještě hlasové ovládání, které funguje výborně. Velmi rychle jsem si zvykl na ladění stanic a vytáčení čísel. Zadávat ovšem můžete také třeba adresu do navigace.

Tříválcová koncepce motoru je stále ještě pro mnohé věc, za kterou by automobilky nejraději odsoudili do věčného zapomenutí. „Motor ze sekačky“, „za 100 tisíc se to rozpadne“, „nejede to“ a tak podobně. Pokud přímo nehledáte auto pro zábavné svezení, pak nejsou tyto poznámky příliš na místě. Jednak třeba zkušenosti Fordu s motorem 1.0 EcoBoost zatím neukazují na nějakou zásadně špatnou životnost, jednak po stránce dynamiky speciálně v případě Fabie není moc prostoru pro kritiku. Ostatně si můžete připomenout starší článek na toto téma:

Pokud vám přijdou naměřené údaje málo vypovídající, můžeme přidat ještě malou ukázku z německé dálnice, kde je vidět, že i tříválcová Fabia opravdu dokáže jet přes 200 km/h. Přestože chvilku trvá, než se na takovou rychlost rozjede a přestože samozřejmě spotřeba v daný moment není zrovna ideální. Ale to je logické, oficiální maximální rychlost je právě 199 km/h. Celkově příjemný elán malého motoru byl z části dán také tím, že měl vyšší výkon. Místo slibovaných 110 koní jsme na brzdě naměřili o 15 koní víc. Motor také potěšil relativně kultivovaným chodem (výrazněji se uklidnil po ujetí zhruba pěti tisíc kilometrů), naopak zvykat si musíte spíše na dieselový charakter s menší prodlevou na přidání plynu, silným středním pásmem otáček a vlažným vrcholem.

Spotřeba? Celkem jsme s dlouhodobě testovanou Fabií najeli 8554 km a spotřebovali u toho 579,525 litrů benzinu přesně. Z toho vychází průměrná spotřeba 6,78 l/100 km. Je to víc, než udává výrobce, nicméně auto strávilo většinu času na dálnicích a nemalá část celkového nájezdu se odehrála na dálnicích v Německu, kde je zkrátka tempo kolem 160 km/h tak nějak příjemnější. Že tříválcová Fabia dokáže jezdit i za podstatně méně, to se ukázalo během výletu do Ženevy. Na švýcarských dálnicích se v rychlostech kolem 120 km/h dostala na 5,5 l/100 km. Více podrobností z této cesty si můžete přečíst v dalším z dříve zveřejněných článků:

Vrcholný tříválec (jakkoliv toto spojení zní divně) spolupracuje se šestistupňovou manuální převodovkou. Ta nenabízí úplně precizní řazení, ale dá se na to zvyknout. Stejně jako na fakt, že je řadicí páka docela utopená. Podvozek je laděn přesně tak, jako celé auto. Nedá se říci, že by nabízel zábavné nebo něčím výjimečné chování, ale stejně tak se nedá říci, že by byl špatný. Zkrátka rozumný kompromis, který se k autu typu Fabie dobře hodí.

Doporučujeme: Za polárním kruhem (nejen) se Škodou Karoq —  Sobi, zábava, kýč a zamrzlá příroda

Pokud jde o výbavu, rozhodně jsme si neměli na co stěžovat. Náš vůz dostal úroveň Style a příplatkové prvky za dalších zhruba 100 tisíc. Vyzkoušet jsme proto mohli všechno možné od bezklíčkového odemykání a startování tlačítkem až po multimediální systém Amundsen a služby zařazené do balíčku Care Connect. O nich se dozvíte více v nedávno zveřejněném článku obsahujícím také video:

Ne vždy ovšem bylo naše soužití s Fabií idylické. Během zimních měsíců se ukázalo, že nemá příliš ráda posypový materiál. Hned dvakrát měl vůz rozbité čelní sklo. Scénář byl vždy stejný. Uslyšíte menší ránu do okna, ale poškození nevidíte. Až později ve skle najdete malou tečku, která se přes noc rozleze a okno se nakonec musí vyměnit. Pojištění čelního skla asi bude vhodné. Při výletě na Techno Classica nám pak kdesi uprostřed Německa začala unikat chladicí kapalina. Nijak závratným tempem, ale tekla. Původní teorie o nakousané hadici vzala za své v jednom z německých servisů, kde nám ochotný pán auto prohlédl a zjistil, že teče přímo chladič. Opět za to mohl kamínek, který se vhodně trefil.

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI rozhodně není srdcovka. Nemohu říci, že bych nadosmrti vzpomínal na čas strávený v modrém kombíku s bílými koly. Je to prostě normální auto bez větších výstřelků. Ale právě v tom je jeho největší síla. Navíc Škoda přidá řadu drobných, ale skutečně praktických detailů, v případě kombi prostorný zavazadelník a pro Fabii minimálně dostatečně výkonný a relativně úsporný motor. A z toho pramení také odpověď na otázku z titulku. Půlrok ve společnosti koncernového tříválce to byl vcelku příjemný.


Základní cena: 347 900 Kč
Celková cena testovaného vozu: 438 900 Kč

Technické údaje Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
MOTOR
Konstrukce: zážehový řadový tříválec, uložený vpředu napříč
Plnění: přeplňování jedním turbodmychadlem
Zdvihový objem válců (cm3): 999
Vrtání x zdvih (mm): 74,5 x 76,4
Kompresní poměr: 10,3:1
Ventilový rozvod: DOHC, 4 ventily na válec
Nejvyšší výkon (kW/min-1) 81/5000-5500
Nejvyšší točivý moment (N.m/min-1): 200/2000-3500
Převodovka: šestistupňová manuální
Poháněná kola: přední
JÍZDNÍ VÝKONY
Akcelerace 0-100 km/h (s): 9,6
Nejvyšší rychlost (km/h): 199
Spotřeba paliva město/mimo město/kombinovaná (l/100 km) 5,4/3,9/4,4
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Délka (mm): 4257
Šířka (mm): 1732
Výška (mm): 1467
Rozvor náprav (mm): 2470
Poloměr otáčení (m): 5,2
Rozchod kol vpředu (mm): 1457
Rozchod kol vzadu (mm): 1451
Světlá výška (mm): 135
Provozní hmotnost (kg): 1079
Nejvyšší přípustná hmotnost (kg): 1609
Objem zavazadlového prostoru (l): 530 - 1395
Objem palivové nádrže (l): 45
PODVOZEK A PNEUMATIKY
Podvozek vpředu: McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny
Podvozek vzadu: kliková s vlečenými rameny
Řízení: hřebenové s elektromechanickým posilovačem
Rozměr pneumatik: 215/45 R16
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI: Jaký byl půlrok ve společnosti benzinového tříválce?
Ohodnoťte tento článek!
4.31 (86.22%) 45 hlas/ů

38 KOMENTÁŘE

  1. No nádhera, hlavně ta cena. když si vezmu, že třeba Auris s 1.6 v kombíku teď stojí 450 000,- i s vyhřejvanejma sedačkama…

    • To je tak když někdo porovnává jedno auto s cenou před slevou a druhým po slevě, běžné u Škoda hateru… o bezklicovem odemykání startování si muzes nechat zdát za těch 450, navíc s dýchavičnou 1.6, ktera na dálnici točí tolik že to rve uši…

  2. Ano je to auto pro popojížděčky po městě a okolí. Rodina naloží vše potřebné (včetně dětí) a může vyrazit. Do 350 000,- Kč dobrý, ale přes 400 000,- ani náhodou.
    Mezi námi – tahle průměrná spotřeba je stejná jako já mám s Mazdou CX-3 (2l motor).

    • Za takové auto se budu rozpakovat dát i 250 tisíc, nezávisle na výbavě (bonzovací infotainment a “sportovní” disky si mohou nechat od cesty)

    • Tiez mam Mazdu. Trojku, s rovnakym dvojlitrom a dlhodoba priemerna spotreba 6.8. A to mam najazdene Alpy, Transylvaniu, Chorvatsko…

  3. Vážený pane Ditrrichu,

    takový zavěr o tomto autě může napsat jen člověk co to má zadarmo půjčený. Ja škodovky nerad, spíš proto, že mě ty auta nudí. Nekoupil bych si ani VW, Seat a možná u staré audi A4 bych udělal vyjímku. Ale škodovku, tu určitě ne. Jezdí tady v tom každý a je to nuda.

    Měl jsem služebního Rapida s 1,2 TSI (čtyřválec) a máte pravdu. Celkem svižně to jezdí a nestěžoval jsem si. Ale to bylo hlavně tím, že mě uklidňovalo, že to není moje, že mám kartu na benzín, že nemusím jezdit velké vzdálenosti a že jsem nemusel přemýšlet nad tím, že to budu muset jednou nějakému chudákovi prodat.

    Tady ty minimotůrky aby jeli, tak se musím vytáček, hodně vytáčet. Pak to brutálně, žere, řve a zážitek je to jen pro masochisty. Motor dostává hrozně zabrat a po sto tisících jsou ty motory v nevalném stavu nebo se mýlím pane Dittrichu?

    • Asi neumíte moc řídit. Maximální zátah máte od nízkých otáček a točíte to bůhví kam. 1.0 EB je po sto tisících bez závad, pokud nesedělo za volantem hovado.

      • Já nevím proč tak hájíte ty tříválce, pokud nemám na pořádný motor, tak druhé nepoučuji, jak je můj tříválec skvělý. Já vám to neberu, já se zase svezu rád s pořádným motorem s turbem.

      • Honza m. litr má max .zátah od nízkých otáček??? V čem jsi doposud jezdil???Zafouká vítr a každý cyklista tě předjede nedej bože,když máš plně obsazené auto a vůbec nedej bože,když v tom hnusu zapneš klima!!! Hahahaha to je brko vole viď? Jen český idiot si tuhle hrůzu žeroucí 10l koupí…

    • Ty motory znám velice dobře a nechápu po tom co jste v tom jezdil jak můžete psát ze se musí vytáčet. Díky zprevodovani a rozsahu krouticiho momentu se devadesát procent provozu pohybuje od 1500 do 3000 otáček. Životnost? Nejstarší 1,2 77 Kw co nám tu jezdí má 360 tisíc km, novější 81 Kw 210 tisíc km a obě bez ztráty kytičky. Vaše teorie si nechte do hospod realita je jiná.

    • Lukáši : Musím se přidat k Hostovi. Podle mě jste nic s motorem TSI ještě nikdy neřídil. Vytáčet ? Ale jistě. Při předjíždění musíte auto vytáčet. Nicméně každou 16istovku atmosféru musíte vytáčet podstatně více a hlavně v celém spektru cestování. 1.2TSI 77kW v Octavii točilo na dálnici těsně pod 3000 otáček, tzn, polovinu červeného maxima (aktuálně má najeto 256.000 s původním motorem i turbem !). To Vám přijde hodně ? Podívejte se v té 16istovce ! Budete tam mít min. o 700-1000 otáček více… Takže Vaše vyjádření považuji za neopodstatněné (nechci psát hloupé)

  4. Doufám p.Dittrichu ,že jste to koupil sobě dětem a celé rodině,ale asi ne ,protože už byste nežil….Naložil jste aspoň 3 chlapy a pustil si klima???? Kým jste placen za podvádění lidí????To auto nejede vy patolízale koncernu a všechny koncernová auta žerou olej jako zběsilá!!!! O tom nikdo nemluví natož takový patlal jako ty gumo!!!!!!

    • Někdo je tady vypatlaný, ale autor článku to nebude:-). Tisíce lidí má fabii jako rodinné auto a stačí jim to. Ne všichni jsou rodina 3 chlapy:-). Ale nic proti registrovaným. Já osobně mám již třetí motor TSi a dolívám tak 0,5 litrů po 15 000 km, to mi nepřijde jako zběsilá spotřeba:-)!!!!

      • Luděk: Sup má 15000km a žere na 2000km 1,5 l oleje tak mě nemluv vole o kvalitě koncernových sráčů…

    • Ditmene : Váš komentář je více než hloupý a co víc, nemáte pravdu. I velmi přetížená Octavie 1.2TSI 77kW naprosto bez problémů dokáže udržovat na německé dálnici stabilní rychlost 160km/h. Tak tady nešiřte ničím nepodložené bludy.

  5. střízlivý test, pro nýmany a rypáky: běžte k hnůjdeji jestli je teda bude u nás ještě někdo prodávat ….hahahahaha

  6. Nevím,ale taky žádný olej nedolevam.Jezdim s Rapidem a jsem hodně spokojený.Skodovku bych neměnil.Hnujde nikdy francouze nechci.

    • Tak si jezdi rapidem a nekydej na hyu nebo frantíky. Možná kdyby ses svez, tak by si nemlel ty svoje kydy.

      • Líp bych to neřekl. Tu naivitu škodovkářům fakt závidím, jak si myslí, že mají něco super. Přitom je to opravdu jen předražená tradice. A to, že z Hyundai dělají hnůj, svědčí o jejich přízemnosti a nulovém IQ. Nikdy jsem žádnou škodovku nepomlouval. Taky jsem jich pár měl, ale kydat špínu na auta v kterých jsem se ani nesvezl, mi přijde ubohé. Ano reklama je velice ubohá, ale přeci si nekupuji auta podle reklam. Vy ano?

  7. Nesouhlasím, že dynamika neschází !
    Já s tím jezdím v práci a doma mám 1,6 atmosféru a musím konstatovat, že se to rozjíždí líněji, pak se to dynamicky chová jako ta 1,6 ale když nastane situace, kdy je potřeva maximum výkonu, tak tam od 3500 tisíc otáček už nic navíc není, jenže 1,6 mě v tento moment ve štychu nenechá a akceleruje nad tuto hranici dále a dá nějaký výkon navíc, ale i tak je na dnešní dobu slabá a už mě nestačí k předjíždění kamionů.
    1. problém se v praxi projevuje tak, že s tímhle litrtem déle stojím v křižovatkách a dávám přednost i vozům ve větší vzdálenosti, protože dokáže při rozjetí i chcípnout jak je slabá pod hranicí 1500 otáček, vyloženě otravný, hodně otravný.
    2. problém je, že oba motory 1.0TSI i atmsoféra 1,6 , jsou na dnešní dobu líný šunky a předjíždění kamionů je s nimi o život. Tak já nevím, kdo by si chtěl dneska koupit tak drahý auto a pak se trápit za kamiony, já osobně bych se cítil jako automobilkou podvedený zákazník a děsně by mě to štvalo.
    A co mě sere ze všeho nejvíc je, jak tihle testeři dostanou zdarma auto na ježdění a za odměnu, že s ním mohli absolvovat dovolenou k moři nebo do Alp, tak píšou, že to je dobrý. Tím jsem nemyslel nikoho konkrétního ale obecně to, jak to ve většině těchto testů chodí.

    • Já si připadám jako kdybych dělal řidičák a nikdy v autě nejel. Nejezdil jsem služebně cca 1,3 milionu km, řídil mnoho aut a i s motorem 81 Kw par tisíc najel. Jak ze to nejede a nedá se s tím předjet kamion? Pružnost a dynamiku od nuly po max otáčky mu muže většina motoru s podobným výkonem závidět. Kor atmosférických. Takový bludy mate opravdu z vlastních zkušenosti, nebo jen ze snu?

  8. Mel jsem pred loni pujcenou Fabian 1.2 tsi Kombi ta slabsi. V zatackach nedrzi, Max rychlost jedine ze skaly, nepohodlne seda ky, všechny asistenty jsem vypl,kdyz me malem zpusobily nehodu, a pohodli pro sadomasochistu. Spotreba cca neco pres sest a pod plny plynem na okres e sviznejc 9 litru a Sam v aute. Za darmo ok jinak ne.

  9. Tragicke auto s vysokou spotrebou (i klasicka 1.6 atm si vezme o pul litru vic – zbytecnost downsizingu). Uvnitr chciplej motor o vykonu jednoho poníka. Kastle a interier je lacny….

    celkove – auto nejnizsi kategorie prodavano za stredni tridu. Dekuji nechci.

    • Lojzo Jestli mohu osloveni ta fabka byla strasna. Ted jeep grand cherokee 3.1 tdi, 2000. Mista vsude plno kuze pohodli na moji skoliozu dvee decka ok, neslozenej dvoj kocar Do kufru Pohoda. Nejakou tu priroda jsem s tim taky projel.je mi 38 a zadny asistenty. Bud to Auto se mnou Do zije to spis, ale kdyby hummer h1. Vem si stary defendry jezdej Furt k neutahani. Ktery stary koncern jezdi k neutahani, zadne. Spotrebak

  10. Závěr testu (oproti začátku) vyzněl docela střízlivě,takže vás to auto muselo neskutečně trápit.Slova o vrcholném tříhrnku vás pobavila ještě než jste za ně dostali kartáč:-)).Ale co mi tam vyloženě chybí je fotka toho trola co se vás na základě asi bílých kol přijde zeptat,zda to není sportovní verze :-))))Přesně pro tyto zákazníky je to za 438tis.kč určené…Chudák důchodce bude muset prodat les,aby ji měl do zimy v garáži. Tady škodovácká štika zaplula do vod,kde ji ledacos sežere.

  11. Honza m. litr má max .zátah od nízkých otáček??? V čem jsi doposud jezdil???Zafouká vítr a každý cyklista tě předjede nedej bože,když máš plně obsazené auto a vůbec nedej bože,když v tom hnusu zapneš klima!!! Hahahaha to je brko vole viď? Jen český idiot si tuhle hrůzu žeroucí 10l koupí…

  12. Nejsem zastáncem malých motorů , ale kdo rozumuje o 1,0 TSI 81 kw motoru že nejede, že se musí točit… tak s tím motorem nenajel ani metr. Není to žádný křovinořez nebo motorová pila. Není nic jednodužšího jak se objednat na zkušební jízdu. To Vás nic nestojí. A pokud jste takoví odborníci tak těch 10 km ujedete tak to poznáte. Jestliže patříte mezi ty co má “nějakého” 2-3l TD a v ruce neustále mobil, zařadí 4 rychlost a jezdí od 40km/h do 150km/hod. tak to má pravdu to tento motor nedokáže. Fabii beru jako malé auto, a nekupuji si ho na 30000 km ročně. Pro mě je to druhé auto do rodiny pro manželku.A cena? Mě stála nová nejetá 1,0 81 Kw (krátká)výbava style cca 10000kč doplňková výbava 315000 kč. No a na konec pokud chcete auto s “pořádným zátahem” tak si za 10 násobek pořiďte TESLU.

  13. Díky carsharingu v Praze jsem vyzkoušel většinu nových Škodovek a kdybych si měl nyní auto kupovat, bude to Fabia 1.0 TSI 81KW anebo pokud připlatím tam Octavia 1.4 TSI 110kW, která je šíleně zábavná. Jinak Fábule – naprosto pohodové auto. Báchnete na plyn, zatáhne turbo a fakt to jede moc hezky. Sám mám starou atmosféry a nové turbobenzíny jsou rozhodně zabavnější a lépe se s nimi jezdí, není třeba je tolik vytáčet. Každopádně, není nic snažšího než se registrovat u Car4Way a auta si vyzkoušet, v Praze jich jsou stovky 🙂

PŘIDAT KOMENTÁŘ: