Nechcete nový Defender? Pak si můžete vylepšit ten starý. Land Rover připravil tovární tuning

přidejte názor
  • Ještě před premiérou modelu Defender nové generace představil Land Rover tovární tuning pro starou verzi

  • Majitelé starších exemplářů si mohou nechat upravit podvozek, brzdy i motor – k dispozici je zvýšení výkonu na 162 koní

  • Úpravy provede některý z dealerů, případně mohou zákazníci svůj vůz odvézt do centra Jaguar Land Rover Classic 

Premiéra nové generace Land Roveru Defender se nezadržitelně blíží. Přestože by měl být tento nástupce ve všech směrech lepší než stará klasika, snadno se může stát, že fanoušky původního ryzího offroadu neosloví a ti si tak budou chtít dál ponechat svůj letitý exemplář. Zřejmě i pro tyto případy Land Rover v menším předstihu před novou generací představil možnou náhradu určenou pro ortodoxní příznivce Defenderu.

Řeč je o oficiálním továrním tuningu. Možná si vzpomenete, že Land Rover minulý rok odhalil specialitu v podobě osmiválcového Defenderu. Už tehdy lidé z automobilky mluvili o tom, že se něco podobného chystá také pro naftovou verzi. Právě z Defenderu Works V8 totiž nově nabízené úpravy pochází. Zájemci si tak mohou koupit třeba jen osmnáctipalcová kola, která jsme poprvé viděli u osmiválcového Works V8, ale také sadu úprav zaměřených na zlepšení jízdních vlastností na silnici a případně si můžete nechat zvýšit parametry motoru na 119 kW (162 koní) a 463 Nm.

Land Rover Defender Works V8 je zážitek, na který se nezapomíná (první jízdní dojmy)
Přečtěte si také:

Land Rover Defender Works V8 je zážitek, na který se nezapomíná (první jízdní dojmy)

Úprava motoru je součástí balíčku zahrnujícího vše zmíněné. Vůz tedy dostane také vylepšené brzdy, jiné stabilizátory, nové tlumiče i pružiny, mění se rovněž silentbloky, součástí jsou i osmnáctipalcová kola a nechybí ani podpis v podobě plakety Defender Classic Works umístěné na předních blatnících. Takzvaný Handling Upgrade Kit se pak omezí pouze na jiné brzdy a jiné odpružení, Suspension Upgrade Kit přidá pouze nové odpružení a jak už bylo řečeno, koupit si můžete třeba jen ta osmnáctipalcová kola.

V případě disků Land Rover říká, že je lze nasadit na Defender od modelového roku 1994 dále, ostatní úpravy jsou dostupné od modelového roku 2007. Váš Defender vám upraví oficiální dealer, případně si můžete nechat úpravy provést v jednom ze dvou Jaguar Land Rover Classic center. Pro českého zájemce bližší to v Essenu. Pokud se rozhodnete pro tuto alternativu, jako bonus na vás čeká prohlídka daného centra. 

Cena jednotlivých úrovní úprav zatím oznámena nebyla. Výjimkou jsou jen litá kola. Za jeden kus zaplatíte 360 liber, respektive za celou sadu dáte i s daní 1728 liber, což je v přepočtu necelých padesát tisíc.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?