Jirka_1 (neregistrovaný)
Na Slovensku je dálniční poplatek vázán na SPZ, kterou kontrolují mýtné brány. Tedy se o nějaké přenositelnosti mluvit nedá. Přenositelnost v případě elektronické známky je nesmysl už z principu (museli bychom mít nějaké krabičky, které mohou být zdrojem problémů kvůli poruchovosti nebo zastínění nevhodným uložením ve vozidle), tu by totiž bylo možné zavést jen v případě mýtného, kdo jede po dálnici platí, kdo nejede, neplatí nic. Mýtné by ale bylo pro našince dražší, než konstantní poplatek a vedlo by to opět k přetěžování souběžných silnic.
Jirka_1 (neregistrovaný)
Na Slovensku je dálniční poplatek vázán na SPZ, kterou kontrolují mýtné brány. Tedy se o nějaké přenositelnosti mluvit nedá. Přenositelnost v případě elektronické známky je nesmysl už z principu (museli bychom mít nějaké krabičky, které mohou být zdrojem problémů kvůli poruchovosti nebo zastínění nevhodným uložením ve vozidle), tu by totiž bylo možné zavést jen v případě mýtného, kdo jede po dálnici platí, kdo nejede, neplatí nic. Mýtné by ale bylo pro našince dražší, než konstantní poplatek a vedlo by to opět k přetěžování souběžných silnic.
Mr. Moon (neregistrovaný)
Žádné přetĕžování by nebylo, ale teď bude. Nalepovací známku jsem nejprve nalepil na potravin. folii a pak na auto. V případĕ potřeby jsem si jí vzal do jiného vozu. Teď abych si založil firmu na převoz invalidů, či parchantů s rakem. Auta pronajmu firmĕ a nedám jim nic. Tyhle poplatky pro auta sk "B" jsou podvod. Prý za opotřebení dálnice, na její obnovu. Obrácenĕ by to mĕlo být při kvalitĕ dálnic. Co tak asi opotřebím autem do 3,5 tuny? No nic, a když nĕco zničím, tak na to platím zákonné pojištĕní. Ať opepřej cizince a tranzitní kamiony a autobusy, no a domácí nemusej platit vůbec!