Ctihodny obcan
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 12:32
"Kouzlo úspěchu má spočívat v nově navržené niob-titanové anodě. Anoda používá místo uhlíku nové lithium titanové nanokrystaly, které mají větší plochu."
Ja jenom vim ze my jsme to lithium mneli nez to zase dopadlo tak jak vsechno v tomto slavnem state. Nu coz. Narod rozhodl a pan Babis s tim snad udela poradek!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimir
(neregistrovaný)
25. 10. 2017 10:01
Ano, pan Babis to rozkrade tentokrat sam bez pomoci jinych..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepa
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 12:49
Nabíjení jednoho auta v pohodě. Nabíjení 100.000 aut, když přijedou majitelé z kolbenky - na 100% blackout.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bohumil Horák
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 13:37
Zajímavá zpráva, pro běžného uživatele však nulová informace. Proč potřebujeme dojezd větší než 200km a proč potřebujeme rychlonabíjení rychlejší než 10min, když dle analýz a statistického úřadu nabíjíme v 78procentech případů doma a přes noc, náš průměrný denní nájezd je 42km průměrnou rychlostí ne vyšší než 80km/h a týká se především 500tis. jedinců, kteří sami do práce vezou svou 1,4t vážící Škodu s průměrným stářím 15let? Špatně se nám bude připlácet za takovouto kvalitní baterii, když infrastruktura neumožní dodat násobně vyšší nabíjecí proudy (stávající stanice ABB dodávají běžně pro Nissan Leaf 130A při nabíjecím čase 10-45min. na 80procent kapacity).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ladislav Strnad
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 13:59
Kontrolní otázka, kolik proudu bude nutno přenést vedením v zásuvce nabíjecího místa, když každou minutu přenese práci 5 kWh.... ?
V rodinném domku to rozhodně nepůjde.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Já První
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 17:32
Nabít 32kWh aku znamená dodat 100A po dobu 1 hodiny. Nebo-li 1000A po dobu desetkrát kratší, to je 6 minut. A to ze sítě 400V. Chápete..?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Já První
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 18:34
Nevím, jestli jsem to napsal dost srozumitelně. Ale fyzikální zákony a základní vztahy v elektrotechnice nelze přebít politickým zadáním, ani zeleným nadšením. Jednou to vyústí v pěknou kocovinu.
Co je tak reálné: nabíjet svůj automobil doma celou noc, aby mne pak dovezl do práce, na nákup a zpět. Maximálně těch 40-50 kilometrů. Nesmí to moc zkomplikovat kolony, nebo objížďky. Nesmí moc lidí v ulici nabíjet, nebo síť spadne. Nějaké rychlonabíjení je čistá sci-fi.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jáva
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 22:17
a taky nesmí bejt 15 pod nulou, nebo naopak 30 nad atd atd
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Já První
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 18:36
Ještě doplním: nabít 32kWh aku samozřejmě taky jde proudem 10A po dobu 10 hodin. Je to matematika.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Přemek
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 19:08
Jo, to už hrozí i teď, jen se o tom moc nemluví ... budou to muset také řešit.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jáva
(neregistrovaný)
24. 10. 2017 22:15
Souhlas pánové. Píčovina jakovšechny zmaty okolo elektroaut.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lubos
(neregistrovaný)
25. 10. 2017 0:08
Tak asi jediné řešení bude, že k autu si každý pořídí pořádnou domácí baterii která se může nabíjet celý den a pak v případě potřeby nabije auto za pár minut a to asi bude řešení i pro dobíjecí stanice. Super nápad pro výrobce baterií, že?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
skodafil
(neregistrovaný)
25. 10. 2017 10:35
To je super napad to zadotujeme a bude to vlastne zadarmo!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondro
(neregistrovaný)
23. 11. 2017 11:28
Hej a celkova efektivita/ucinnost pri X konverziach(nabijaniach/vybijaniach) bude fakt uzasna. Ked k tomu zaratam aj potrebu dvoch baterii (domaca + v aute) a bizuteriu k tomu, tak tvoje riesenie je dalsi nezmysel jak hrom.
Jedine specialne dobijacie stanice na pumpach, len neviem odhadnut aky problem tam bude dotiahnut potrebny vykon.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kalfa
(neregistrovaný)
25. 10. 2017 10:47
Úžasný nápad. Už někdo z energetiků těm šmoulům vysvětlil, co to udělá se sítí? Zřejmě ne. A to nemluvím o nutném posílení infrastruktury od výroby až po ty rychlonabíječky ( ergo, kolik asi může mít stojanů, když do jednoho tečou řádově stovky ampér? Někdo by už konečně měl poukázat na Ohmův zákon!) A ještě v době, kdy je jaderná energetika fuj a blbne se i s uhelkami, do těch se pro změnu vozí brazilské dřevěné pelety. Pak stačí blbá meteo situace, jako letos v lednu - inverze, kdy Sluníčko vrstvu mraků neprosvítí a ještě k tomu nefouká, ostatně Němci, kdyby nebyli dědičně zatíženi rozkazem držet hubu a krok, by mohli povídat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
weis
(neregistrovaný)
25. 10. 2017 22:59
Ahoj,radilové a prognostici,já navrhuji výměnu baterrií u výměníkových stanic,podmínkou je aby se ti elktroprosazovači spojili a udělaly jednotný modul,který by se vysunul-zasunul pod auto a jedeme dál.Snad k tomu jednou dojde,jako je jedna nafta i benzín.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rosťa
(neregistrovaný)
27. 10. 2017 10:23
K tomu ale potřebujete několikanásobně víc baterií než aut - jednu máte v autě, další vybité čekají na nabíjení, další se právě nabíjejí a další čekají nabité. Odhadem 5 - 10krát víc baterií než aut. To bude velmi eko. Kdo to bude platit?
Kde a jak ty desítky baterií na každé stanici budete skladovat? Manipulovat s baterií o hmotnosti několika stovek kg není žádná sranda.
Co na tak časté výměny budou říkat konektory? Tohle nemá dva plíšky jako plochá baterie v kapesní svítilně.
Sečteno - naivní představa a nesmysl.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Já První
(neregistrovaný)
29. 10. 2017 8:52
Nedávno proběhla v tisku zprávička a krátce na to zapadla. Firma XY vyvíjí vyměnitelný elektrolyt do akumulátorů. Dočerpáte na pumpě nový, starý vypustíte a jedete s nabitým aku. Podrobnosti si nepamatuju. Tohle by mohlo fungovat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Richard
(neregistrovaný)
22. 11. 2017 6:24
Čekám kdy vyjde článek : Nabíjení vyřešeno!!!
Stačí si zakoupit naftový agregát s výkonem 250kw a nabije vám váš elektromobil za chvilku :D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
dušan
(neregistrovaný)
1. 12. 2017 22:21
Reálná budoucnost sú palivové články na vodík +elektromotor.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat