Průzkum: Zákazníci Mitsubishi a Nissanu obvykle litují toho, že si vůz těchto značek koupili

  • Americký průzkum spokojenosti zákazníků ukázal, že nejspokojenější jsou zákazníci značky Tesla 

  • Naopak zákazníci, kteří si koupili vůz značky Mitsubishi nebo Nissan, toho ve velké míře litují 

  • Největší meziroční propad zaznamenal Hyundai

Americký magazín Consumer Reports zveřejnil výsledky svého každoročního průzkumu spokojenosti zákazníků. Z něj vyplývá, že navzdory všemožným problémům jsou ze všech nejspokojenější zákazníci, kteří si pořídili model značky Tesla. Naopak lidé, kteří si koupili například Mitsubishi, toho do značné míry litují.

Průzkum se zaměřil na majitele, kteří mají svůj automobil minimálně tři roky. Respondenti měli odpovědět na otázku, zda by si na základě svých zkušeností pořídili vůz stejné značky znovu. V případě Tesly jich plných devadesát procent odpovědělo kladně, což bylo v daném průzkumu nejvíc. Na druhé příčce skončilo s 85 % Porsche. Prvenství Tesla získala ve stejném žebříčku už minulý rok a stejně tak Porsche bylo minulý rok druhé. Třetí příčka aktuálně patří značce Genesis, kterou vlastní Hyundai.

Doporučujeme: Consumer Reports snižuje hodnocení vozů Tesla Model S a X kvůli bezpečnostním systémům

Na opačném konci najdeme automobilky Mitsubishi, Nissan a úplně poslední je Acura. Ve všech třech případech odpovědělo pouhých 58 % dotázaných majitelů, že by si vůz těchto značek opět pořídili. Pro úplnost dodejme, že v žebříčku nebyly hodnoceny automobilky Alfa Romeo, Fiat, Jaguar, Land Rover a Smart kvůli nedostatku dat. Škoda na americkém trhu svá auta neprodává.

Meziročně si nejvíce polepšila Kia, Mini a značka Ram, a to o pět příček. Zajímavá je také skutečnost, že navzdory problémům na americkém trhu si oproti minulému roku o jednu příčku polepšil také Volkswagen. Naopak největší propad zaznamenal Hyundai, když spadl o jedenáct příček na 24. místo.

Průzkum: Zákazníci Mitsubishi a Nissanu obvykle litují toho, že si vůz těchto značek koupili
Ohodnoťte tento článek!
2.77 (55.38%) 13 hlas/ů

3 KOMENTÁŘE

  1. Pokud by si auto značek Mitsubishi a Nissan koupilo znovu 58% respondentů, nechápu proč autor článku píše, že většina majitelů lituje nákupu tě hto značek. Tady asi někdo propadl z matematiky. Pokud je celek 100% a nadpoloviční vétšina, tedy 58%, by si Mitsubishi a Nissan koupila znovu, tak svého nákupu zjevně nelituje.

  2. A hlavně Genesis není vůbec žádnou ,,novinkovou automobilkou,, jedná se pouze o luxusnější modelovou řadu Hyundai. Autor pochybil znovu. Genesis vam milerádi prodají i v ČR. Stačí se zeptat. A už cca před 8 roky se o Genesis vědělo. Možná bych doplnil do tytulku, že se jedná o průzkum v USA…

PŘIDAT KOMENTÁŘ: