Triumph přivezl do Milána silnější Thruxton ve verzi RS a vymazlený Bobber TFC

  • Thruxton RS nabídne o 8 koní vyšší výkon a je o 6 kg lehčí

  • Bobber v exkluzivní úpravě Triumph Factory Custom posílil o 10 koní

  • Všechny nové modely 2020 musí splňovat normu Euro 5


Dnes oficiálně začíná největší světový veletrh motocyklů EICMA, kde se každoročně představují všechny zásadní novinky příští sezony. Triumph svoje esa – Rocket III a Street Triple RS – vynesl už v předstihu, a do Milána si schoval nové přírůstky ze svojí oblíbené kategorie klasik.

Thruxton patří mezi nejsportovnější retrobiky už dlouho, ve verzi RS se posunul zase o kus dál

Prvním z nich je vyšlechtěný Thruxton, který kromě přívlastku RS dostal proti předchozí top verzi R výrazně posílený motor a navíc zhubnul o pěkných šest kilo. Řadový dvouválec si díky snížení hmotnosti rotujících dílů polepšil o celých 8 koní, což při výsledné hodnotě 105 k představuje skoro desetiprocentní nárůst! To už bude citelný rozdíl, zvlášť když se špička točivého momentu (stále 112 Nm) posunula o 700 otáček níž.

Vylepšené jádro pochopitelně splňuje novou normu Euro 5
Ke špičkovému podvozku patří kvalitní pneumatiky, v tomto případě Metzeler Racetec RR

Na podvozku se moc prostoru ke zlepšování nenašlo, tam Triumph nešetřil ani v minulosti. USD vidlice Showa a dva zadní tlumiče Öhlins tedy zůstaly na svých místech, a tak se RS  může pochlubit alespoň kvalitnější brzdovou soustavou. Přední monobloky Brembo M50, to je materiál, který jsme ještě nedávno byli zvyklí vídat u sportovních motorek s dvojnásobným výkonem!

Na Thruxton RS můžete navěsit až osmdesát originálních doplňků včetně stylové kapotáže
Triumph Bobber TFC bude vyroben v limitovaném počtu 750 kusů

Ještě větší pastvou pro oči technického fanjnšmekra je Bobber v provedení TFC alias Triumph Factory Custom. Tovární tým úpravců dokázal ze základního modelu vydolovat o rovných deset koní výkonu navíc a 4 Nm točivého momentu k tomu, přičemž váha šla opět o zhruba pět kilo dolů. Nemalý podíl na tom má rozsáhlé použití karbonových dílů, které doplňuje neméně pohledné kožené sedlo. Exkluzivní záležitost z Bobberu TFC činí odpružení Öhlins, radiální monobloky Brembo M50 a výfuky Arrow. Tuhle krásu bude radost nejen vlastnit, ale i řídit!


Triumph přivezl do Milána silnější Thruxton ve verzi RS a vymazlený Bobber TFC
Ohodnoťte tento článek!
2.3 (45%) 4 hlas/ů
Sdílejte

PŘIDAT KOMENTÁŘ: