Vlákno názorů k článku Svezli jsme se legendárním dálkovým autobusem Š11 „Evropabus“: Na západ, soudruhu! od bus 77 - Krásná mašinka,ovšem restaurátor si pohrál.Páka ruční brzdy...
bus 77
(neregistrovaný)
2. 3. 2019 12:03
Krásná mašinka,ovšem restaurátor si pohrál.Páka ruční brzdy totiž pochází z vozidla liaz řady 110, nebo karosa řady 7.. Původní autobusy řady š aŠM ji měli umístěnu na kolmé stěně přístrojové dekky a také v úplně jiném provedení. Jezdil jsem s nimi takže to vím. Mohlo se ovšem stát,že originál prostě nebyl k sehnání a tak se muselo sáhnout k tomuto řešení. Jinak krásná práce. Bus 77
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vít Bořek
(neregistrovaný)
14. 5. 2020 9:47
Toto umístění páky ruční brzdy je dle výkresové dokumentace k tomuto typu vozu pouze typ páky je jiný. Váš odhad byl správný, původní páka byla nahrazena jiným typem, protože ta původní již nešla opravit. Vozidlo na fotografii je vůz s výrobním číslem 40, jedná se o typ 2038 jestli si to dobře pamatuji a není to originál tahač lůžkového přívěsu. Osobně jsem podle původní dokumentace vyvařoval vystužení v zavazadlovém prostoru, aby tento autobus byl schopen tahat rotel. Původní tahač pokud je mi známo vlastnil pan Ivaško z Bratislavy. Měl pouze 33 míst k sezení, v zadní části byla šatna a kuchyňka. Jednalo se o typ 2033. Konkrétně s vozem na fotkách jsem měl možnost najezdit pár set zkušebních kilometrů po jeho rekonstrukci myslím že to bylo v roce 2006 a naměřená maximální rychlost byla 155 km/h. Poznávám i čalounění interiéru, který je moje práce. Ve většině případů jsme se snažili aby vše bylo tak jako když vozidlo opouštělo výrobní závod. Jinak mohu potvrdit, že rozložení váhy a jízdní vlastnosti byli bezkonkurenční i na dnešní poměry.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat