Ačkoliv se čínský trh na začátku roku potýká s potížemi, mladoboleslavská automobilka neztrácí optimismus a modernizuje své vozy. Faceliftem obdařila modely Škoda Rapid dostala facelift, který z ní udělá alespoň na pohled Škodu Scala">Rapid a Rapid Spaceback, které vyrábí v továrně Volkswagenu a německého podniku SAIC v Šanghaji. Oba dostaly lehkou úpravu designu.
Rapid, který v tiskové zprávě Škoda bizarně označuje jako „kompaktní limuzínu“, měří na délku 4512 mm, široký je 1706 mm a vysoký 1569 mm. Auto slibuje kapacitu kufru 466 litrů. Na palubě je 14 prvků Simply Clever řešení. Inovovaná kabina je k dostání ve dvou barevných provedeních (v černém a černohnědém), karoserii lze obdařit jedním ze čtyř laků – modrý, béžový, stříbrný nebo bílý.
Rapid Spaceback má trochu odvážnější barevné styly. Dá se pořídit i ve výrazně žluté barvě nebo červené a bílé. Vůz je dlouhý 4312 mm a 1475 mm vysoký. Kufr je sice menší (372 litrů), zase jej ale lze zvětšit sklopením zadních sedadel a to až na 1255 litrů kapacity. Na palubě jsou ESP, monitor tlaku v pneumatikách a další bezpečností systémy.
Oba vozy pohání atmosférická benzinový jednotka 1.5 MPI, která je vyrobena z hliníku. Disponuje výkonem 82 kW (111 koní) a točivým momentem 145 Nm. Podle Škody dosáhne na průměrnou spotřebu 5,6 litru paliva na 100 kilometrů a z hlediska emisí splňuje normu China VI b, která má být zavedena v červenci 2023. Ta je lehce přísnější obdobou starší evropské normy Euro VI, jež platí od roku 2014.
Z evropské nabídky škoda modelovou řadu Rapid stáhla, loni ji nahradila ambiciózněji zacíleným modelem Scala.