Stejně jako ostatní modely značky Porsche se i vstupní modely 718 Cayman a 718 Boxster dočkaly verze GTS. Recept je podobný jako třeba u modelu 911. Vychází se převážně ze silnějšího provedení S, ale motor dostal ještě vyšší výkon. Spolu s tím přichází i rozšířená standardní výbava, aby Porsche obhájilo vyšší cenovku.
V případě Porsche 718 Cayman a 718 Boxster GTS se bavíme o zvýšení výkonu o 11 kW (15 k) na 269 kW (365 k). Točivý moment se zvýšil na 430 Nm v rozsahu 1900 až 5000 min-1. Jestli jste se ale těšili na výbušný atmosférický šestiválec, máte smůlu. Za sedačkami pořád pracuje přeplňovaný plochý čtyřválec 2,5 l. Aspoň že v základu se dodává klasická manuální převodovka, i když Porsche očekává, že si většina zákazníků objedná sedmistupňovou dvouspojku PDK.
Doporučujeme: Alfa Romeo 4C Spider vs. Porsche 718 Boxster S: Dva světy
Model GTS, pokud je vybaven automatem PDK, zrychlí na 100 km/h za 4,1 sekundy a rozjede se na 290 km/h. Pokud jde o výbavu, standardně dostanete paket Sport Chrono, adaptivní podvozek PASM, 20" kola, samosvorný diferenciál a vektorování točivého momentu.
Porsche samozřejmě přidává i nové barvy a potahy a nějaká ta loga, aby všichni viděli, že máte něco lepšho než soused. Za to si ale automobilka nechá odpovídajícím způsobem zaplatit. České ceny ještě neznáme, ale až se v polovině prosince dostanou Boxstery a Caymany GTS k dealerům v Německu, budete na svůj vánoční dárek potřebovat 76 137 eur (1 960 000 korun) v případě Caymanu nebo 78 160 eur (2 015 000 korun), pokud chcete mít stahovací střechu.